MR SPEED Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 banner SM du er jo sm som betyr hva da Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 Banner Halo for å spørre om hva SM betyr. Det er brukernavnet mitt, SprengeMobil. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 banner SM riktig gutt gratis gutt Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 Banner Halo for å bekrefte svaret mitt som riktig Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 Banner Spre fordi SM kan stå for Super Mario. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 N-4K0 skrev (3 minutter siden): Banner Spre fordi SM kan stå for Super Mario. Banner N-4K0 for at jeg skal ha fiskekaker til middag. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 Banner Blå fordi jeg planlegger taco, altfor lenge siden sist. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 Banner N-AKO for å snakke med Blåbanan om middag. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 Banner Spre fordi jeg skal i hvertfall ikke ha blå bananer til middag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 BANNER SM her er det snak om midag i dag.... Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 Banner Halo for å være for sein på avtrekkeren. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 N-4K0, jeg banner deg fordi det finnes blåe bananer. Det er minibananer, de har en blålig farge. Jeg visste ikke at man kunne ha bananer til middag. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 Banner Blå fordi jeg har hørt om grønne bananer, men ikke blå. Til middag kan man vel egentlig ha hva som helst hvis man vil. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 Banner N-AKO for å «sjætte» med Blåbanan om grønne bananer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 (endret) Spre-M, jeg banner deg for å nevne noe om regnbue bananer snart. Endret 7. august 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 Banner Sap for å vise fargerike bananer. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 N-4K0 skrev (49 minutter siden): Banner Blå fordi jeg har hørt om grønne bananer, men ikke blå. Til middag kan man vel egentlig ha hva som helst hvis man vil. Banner N-4K0 fordi han ikke har hørt om blåe bananer. Det finnes også røde bananer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 Blå-B, jeg banner deg for nå har du fått regnbue bananer i hode. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 Banner Sap for å kalle Blå for regnbuebananer. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 7. august 2020 Rapporter Del Skrevet 7. august 2020 N-4K0 skrev (Akkurat nå): Banner Sap for å kalle Blå for regnbuebananer. N-4K0, jeg banner deg fordi du tok feil: Han kalte meg ikke for regnbuebananer, han sa at jeg hadde fått dem i hodet, noe som er feil. Hvis du legger gule, røde, blåe, oransje, lilla, og brune bananer sammen med hverandre, for du en bananregnbue. Man må også sette en brun banan til sist, for den føler seg utelatt og diskriminert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå