Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

drikke 20 dråper zalo blandet med pepsi farlig ?


ironkiller

Anbefalte innlegg

Kjente en type som gjorde dette engang, det var pågrunn av at han skulle pisse i kopp for å sjekke om han hadde røyket Cannabis(Noe han hadde gjort).

 

Han drakk endel mer en 20 dråper, nærmere 100-200 dråper ville jeg si, han overlevde og fikk bare utrolig vondt i magen.

Og han ble vel antagelig også tatt for cannabis...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjente en type som gjorde dette engang, det var pågrunn av at han skulle pisse i kopp for å sjekke om han hadde røyket Cannabis(Noe han hadde gjort).

 

Han drakk endel mer en 20 dråper, nærmere 100-200 dråper ville jeg si, han overlevde og fikk bare utrolig vondt i magen.

Og han ble vel antagelig også tatt for cannabis...

 

Jepp, det ble han. :p

Endret av Geeder
Lenke til kommentar

Kjente en type som gjorde dette engang, det var pågrunn av at han skulle pisse i kopp for å sjekke om han hadde røyket Cannabis(Noe han hadde gjort).

 

Han drakk endel mer en 20 dråper, nærmere 100-200 dråper ville jeg si, han overlevde og fikk bare utrolig vondt i magen.

Og han ble vel antagelig også tatt for cannabis...

 

Jepp, ble gjorde han. :p

gammel myte at zalo fjerner spor etter diverse dop.

jeg er usikker på hva teorien bak er, men salo vasker jo bort ting, så å tenke at "hey, salo fjerner jo dritt fra koppen min, kanskje det fjerner dritt fra kroppen også" er vel ca der tankegangen er tror jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...