Gå til innhold

Skolen har sperra facebook


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er et abonnement, så du kan ikke jukse deg til det.

 

Ja, ok! Men tusen takk for hjelp! :D

 

Er ikke gratisgreia bra nok? Du får jo Pro2 gratis nå. Elsker den jeg. For lyd kan du vel bare prøve å streame lyd fra PC til egen nettside eller noe..?

 

Sette opp nettradio eller noe sånt?

Jo, det er bra nok det. Men hadde vært bedre om jeg hadde lyd også. Hadde du sagt "Nei, takk" til lyd? Just sayin'

Lenke til kommentar

Enig i Facebook, men hva er problemet med at folk hører på musikk mens man sitter i timen? Det er ikke ALLTID læreren har undervisning, ofte har man jo egetarbeid, og etter min mening er det 100000 ganger bedre å sitte med ørepropper å høre på musikk enn å sitte å høre på alle som prater.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne fungerer på meg på skolen :D

Det enste du må gjøre er å gå inn der hjemme og logge deg inn hjemme. Så logge deg ut, og logge deg inn igjen uten siden på vanlig måte. Så kommer det spørsmål om at dette er greit, du vil bli spurt noe om at FB skal godta at du logger deg inn på Amerika (det er der serveren deres ligger) du må godta det.

Så neste gang du kommer på skolen er det bare å gå inn å skrive inn nettsiden du vil inn på og du er inne.

 

Vis du ikke vil ha den adden på toppen og bruker chrome så kan du laste ned "AdBlock" (utvidelse til chrome) å fjerne det med den.

Lenke til kommentar

Dette her er et alternativ. Funker ikke alltid, men det er vel verdt et forsøk

 

 

1) Gå inn på cmd (Command Prompt) [Kjør -> "cmd" (uten hermetegn)]

2) Skriv "ping facebook.com" (uten hermetegn)

3) Tast IP-adressen du fikk fra cmd inn i web-browseren din

4) Facebook :)

Den metoden funka like dårlig som å skrive inn: www.facebook.no ...

Lenke til kommentar

Hvorfor bruke masse tid på å finne ut av hvordan du kommer rundt sperringen på skolenettet, mye enklere å bruke din egen oppkobling? Her har du to enkle metoder, forutsatt at du har eller skaffer deg et mobilabb med datapakke som ikke koster skjorta.

1: USB-3G modem

2: Bruk internett via telefonen din. SGS f.eks. kan fungere som router og dele internett..

Lenke til kommentar

Hotspot shield. Gratis proxy som fungerer for hele PC-en. Du kan bruke hosts-fila til å blokkere reklame (C:\Windows\System32\drivers\etc), legg til linjer for de adressene du vil blokkere som dette:

127.0.0.1 reklameadresse1.com

127.0.0.1 reklameadresse2.com

 

Fungerer med alle programmer, og gjennom alle filtre, men du får reklame på hver nettside du besøker om du ikke fjerner det.

Lenke til kommentar

Hotspot shield. Gratis proxy som fungerer for hele PC-en. Du kan bruke hosts-fila til å blokkere reklame (C:\Windows\System32\drivers\etc), legg til linjer for de adressene du vil blokkere som dette:

127.0.0.1 reklameadresse1.com

127.0.0.1 reklameadresse2.com

 

Fungerer med alle programmer, og gjennom alle filtre, men du får reklame på hver nettside du besøker om du ikke fjerner det.

 

Funket ikke på min skole da jeg prøvde. Kan ha gjort en feil eller to, men prøvde en del.

Lenke til kommentar

Vi har Facebook på skolen.. Nesten alle i klassen min bruker det hele tiden, noe som er helt patetisk. Jeg går Elektro og vi repeterer endel, mesteparten sier de kan det som læreren sier men når vi har prøver o.l sitter alle som spørsmåls tein. Itillegg så ligger de andre i klassen både 2 og 3 oppgaver bak meg, altså oppgaver som tar tid. De sier dette er fordi jeg er smart men... Når jeg startet på skolen her så kunne jeg absolutt ingenting, det sier vell endel.. Facebook kan du bruke når du er hjemme, synest ikke hele verden trenger å vite hva du gjør på mens du er på skolen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...