Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klining gjør jeg noe galt? Kan det være pga jentene?


Gjest 18gutt

Anbefalte innlegg

Var veldig usikker på hva jeg skulle ha til emne tittelen så det ble sånn. Først og fremst må jeg bare si at jeg er helt heterofil ikke noe tvil på min egen seksualitet. Jeg har likevel et par problemer med jentene jeg har vært bort i så langt. Jeg er altså 18år og jomfru og har rotet med 2 jenter så langt i år. Ho første datet jeg litt og snakket en del med og det ble litt Jokking og Oral sex til slutt, men jeg likte henne egentlig ikke i det hele tatt så jeg orket ikke tanken på å ha sex med henne en gang. Det største problemet var når vi klinte egentlig. Jeg følte liksom at jeg fikk halve tonga hennes ned i halsen og kjente sånn ekkel spytteklatt nede i halsen etterpå.

 

Forrige helg så møtte jeg ei annen jente og hadde egentlig samme problemet. Alt gikk sånn helt okay til vi begynte å kline, da ble det med en gang ekkelt igjen. Jeg Prøvde først å kysse henne normal men før jeg viste ordet av det hadde jeg hele leppene hennes over kjeften min. Kjente også sånn ekkelt slim i halsen etterpå.

 

Er det sånn det skal være altså? At jeg bare kjenner spytt over hele leppene når vi er ferdig? Jeg vet ikke om det er jeg som er dårlig til å kysse eller de, men jeg føler liksom ikke at det er så mye jeg kan gjøre når jeg har hele kjeften deres over trynet mitt. Jentene var på 16 og 17 år så jeg vet ikke om det kan ha noe å si.

 

Det bør nevnes at jeg ikke var sånn kjempe fan av noen av disse jentene. De var liksom greie begge to sånn tynn kropp osv. Men ikke noe som jeg ble forelsket i. Det vekket ingenting i meg når jeg kysset dem, bortsett fra en boner. Sånn som ho forrige helg jeg gadd ikke å ta mer kontakt med ho dagen etterpå selv om jeg vet at hun var mer interessert. Jeg var liksom bare kåt mens vi holdt på, men uten noen lyst til å bli bedre kjent.

 

Jeg får litt dårlig samvittighet over dette også fordi jeg føler det er litt sånn "player" tankegang selv om jeg egentlig ikke er det. Jeg begynner bare å bli mer og desperat på å miste jomfrudommen samtidig vil jeg gjøre det med ei jente jeg virkelig liker. Det hadde ikke hatt noe å si om jeg ble kjent med jenta samme kveld jeg har bare lyst å være med noen hvor du virkelig føler ordentlig gnist når du kysser.

 

De to jentene er vel de eneste jeg ordentlig har rotet med i nyere tid, men det var så mye anderledes enn det jeg hadde ventet. Det ga meg liksom ikke noe bortsett fra en liten selvtillit boost. Føler jeg er veldig usikker over det hele, alt var så anderledes enn det jeg hadde tenkt meg... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi. Er det mulig å kjenne seg så godt igjen? Selv er jeg også 18 år og jomfru, hetro og alt det der. Har også vært borte på 2 jenter, eneste som ikke er helt likt at begge er 17. Da jeg klinte med dem kjente jeg heller ingenting. Jeg fikk riktignok en boner, men jeg hadde egentlig ikke lyst til å ha sex med dem, selv om det hadde vært greit å bli kvitt jomfrustempelet.

 

Det første kysset mitt var utrolig rart. Jeg lente meg frem og kysset med leppene mine, men så plutselig bare stakk hun tungen inn i kjeften min. Jeg ante ikke ord. Så vi bare fortsatte. Det føltes ikke særlig komfortabelt, men sånn var det. Vi grinded litt på hverandre og tok på hverandre men det ble bare rart. Etter en stund sa hun faktisk: "du bruker for mye tenner." noe som gjorde stemningen min veldig rart for min del. Hun var heller ikke stygg, akkurat som det 18gutt skrev. Kanskje noe ala 5-6. Helt middels.

 

Etter kanskje 10-15 minutter, så gadd jeg faktisk ikke mer og reiste meg. Så gikk vi fra hverandre og snakket ikke mer den kvelden.

 

Så det du skrev 18gutt, er omtrent helt det samme som skjedde med meg. Skulle nesten tro at det var en av bestevennene mine som hadde lagd tråden bare for å kødde med meg.

 

Jeg sitter akkurat igjen med det samme. Hva gikk galt? Var det bare ikke en ordentlig match? Nå var jeg riktignok full, men det er vel normalt. Får håpe det blir bedre med neste person jeg kliner med. Kanskje det blir helt annerledes?

 

Du er ikke alene!

Lenke til kommentar

Haha unnskyld meg men det var utrolig godt å høre, trakk faktisk litt på smilebåndet nå :)

Men ja det virker nesten helt likt som meg. Kjenner meg også igjen med tennene, opplevde med begge jentene at tennene dultet bort i hverandre og det var en veldig ubehagelig følelse. Det skjedde dåg bare en gang med ho første.

 

Når jeg tenker tilbake syntes jeg egentlig det var mer digg å kysse de på nakken og lignende, istede for å sitte der og nærmeste spytte i munnen til hverandre i evigheter. Det blir bare så kjedelig i lengden spesielt når du ikke kjenner noe spesielt.

 

Begge jentene var etter min skala på en sånn 5-6. Ikke stygge, men ikke spesielt fin heller.

Håper jeg finner noen jeg virkelig liker etterhvert er litt redd for at jeg ikke har mulighet til å få noe bedre enn de jentene jeg har holdt på med nå. Vet at mange av kompisene mine har pult relativt stygge jenter bare for å ha gjort det liksom.

Lenke til kommentar

lol :D

 

For det første skal ikke tenne røre hverandre, og utifra beskrivelsen deres hørtes det ut som de jentene var veldig dårlig til å kysse. Jeg har kysset endel jenter og det er stor forskjell, alt fra de som spiser opp hele ansiktet ditt, dulter borti med tenna og stikker tunga langt nedi halsen, til de som har litt mer peiling. Høres ut som enten dere eller jentene trenger litt mer øving.

 

Og angående det med at du ikke følte noe, det var vel rett og slett fordi du ikke var intressert i personen. Jeg føler heller aldri noe, med mindre jeg er betatt/tiltrukket av jenta og det ligger en "spenning" i lufta mellom oss. Prøv å kysse med noen du er forelsket i og se om det er bedre :)

Lenke til kommentar

Var veldig usikker på hva jeg skulle ha til emne tittelen så det ble sånn. Først og fremst må jeg bare si at jeg er helt heterofil ikke noe tvil på min egen seksualitet. Jeg har likevel et par problemer med jentene jeg har vært bort i så langt. Jeg er altså 18år og jomfru og har rotet med 2 jenter så langt i år. Ho første datet jeg litt og snakket en del med og det ble litt Jokking og Oral sex til slutt, men jeg likte henne egentlig ikke i det hele tatt så jeg orket ikke tanken på å ha sex med henne en gang. Det største problemet var når vi klinte egentlig. Jeg følte liksom at jeg fikk halve tonga hennes ned i halsen og kjente sånn ekkel spytteklatt nede i halsen etterpå.

 

Forrige helg så møtte jeg ei annen jente og hadde egentlig samme problemet. Alt gikk sånn helt okay til vi begynte å kline, da ble det med en gang ekkelt igjen. Jeg Prøvde først å kysse henne normal men før jeg viste ordet av det hadde jeg hele leppene hennes over kjeften min. Kjente også sånn ekkelt slim i halsen etterpå.

 

Er det sånn det skal være altså? At jeg bare kjenner spytt over hele leppene når vi er ferdig? Jeg vet ikke om det er jeg som er dårlig til å kysse eller de, men jeg føler liksom ikke at det er så mye jeg kan gjøre når jeg har hele kjeften deres over trynet mitt. Jentene var på 16 og 17 år så jeg vet ikke om det kan ha noe å si.

 

Det bør nevnes at jeg ikke var sånn kjempe fan av noen av disse jentene. De var liksom greie begge to sånn tynn kropp osv. Men ikke noe som jeg ble forelsket i. Det vekket ingenting i meg når jeg kysset dem, bortsett fra en boner. Sånn som ho forrige helg jeg gadd ikke å ta mer kontakt med ho dagen etterpå selv om jeg vet at hun var mer interessert. Jeg var liksom bare kåt mens vi holdt på, men uten noen lyst til å bli bedre kjent.

 

Jeg får litt dårlig samvittighet over dette også fordi jeg føler det er litt sånn "player" tankegang selv om jeg egentlig ikke er det. Jeg begynner bare å bli mer og desperat på å miste jomfrudommen samtidig vil jeg gjøre det med ei jente jeg virkelig liker. Det hadde ikke hatt noe å si om jeg ble kjent med jenta samme kveld jeg har bare lyst å være med noen hvor du virkelig føler ordentlig gnist når du kysser.

 

De to jentene er vel de eneste jeg ordentlig har rotet med i nyere tid, men det var så mye anderledes enn det jeg hadde ventet. Det ga meg liksom ikke noe bortsett fra en liten selvtillit boost. Føler jeg er veldig usikker over det hele, alt var så anderledes enn det jeg hadde tenkt meg... :ermm:

 

 

Jeg har hørt (skrekk)historier om skoleungdom som har gruppesex ned i 13årsalderen, og så kommer du her og forteller meg at du ikke vet hva klining er.

Hm

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ojsann her hadde jeg fått en del negativ laddet kommentarer ja. Altså først og fremst vil jeg bare si at selv om jeg er gutt så har jeg "studert" klining en del selv om jeg ikke har så mye erfaring. Men, som jeg sa i første posten føler jeg ikke at det er så utrolig mye jeg kan gjøre når de gaper hele kjeften over meg. Kan prøve å forklare litt sånn som jeg mener er en grei måte å gjøre det på, så kan dere dømme om jeg er helt på tryne.

 

Først svelger jeg godt å prøver å tømme hele munnen min for spytt. Så lener jeg meg mot jenten i greit tempo. Begynner først med et vanlig kyss og kysser henne først litt rolig før jeg prøver å gjøre det mer intenst. Begynner så å åpne munnen min mer i takt med henne og lar tungen gradvis møtes med hennes. Så kan man justere hvor mye tunge som skal til osv.

 

Litt vanskelig å forklare, men er ikke noe i den duren en helt grei måte å gjøre det på a? Igjen når jeg har prøvde på noe lignende opplevde jeg å få hele kjeften til jenta over munnen min før jeg rakk å tenke nærmest. Noen som kan si litt om hva de gjør, eventuelle tips? En ting som jeg lurer på om jeg gjør feil er leppene, i hvorstor grad skal de presses frem?

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Kjenner meg selv igjen her :p Han jeg er med nå er jeg på nippet til å be slutte å kysse meg innimellom. Litt for overivrig tror jeg det kan kalles. Og nei, ikke noe behagelig, blir litt for, vel, eh, klissete kan jeg vel si :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...