Gå til innhold

Hei alle sammen!


Anbefalte innlegg

Har hengt litt rundt på diskusjon.no en stund, og vil bare introdusere meg selv!

 

Jeg er en jente på 17 som liker å spille fotball, har null kontroll på økonomien min, jobber på den fantastiske kjedebutikken Spar(</3), har høydeskrekk og er over gjennomsnittlig glad i Kaizers Orchestra. Min favorittspilleliste på spotify er for tiden denne som jeg fant på nettet når jeg kjedet meg. Har forøvrig lyst til å studere industriell økonomi på ntnu når jeg blir større :roll:

 

Det var endel useless facts om meg. Hva med dere? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei og velkommen!

Kan du forklare meg hva nøyaktig industriell økonomi er? Har tenkt på industriell design selv, men tviler på det ligner noe?!

 

Hvis jeg ikke tar helt feil er Industriell økonomi er en ingeniørutdannelse som også legger vekt på økonomi, slik at ingeniører skal lettere kunne kommunisere med de gutta som tar avgjørelsene.

 

En av de tøffeste studiene du kan gå i følge rykter.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Gøy! :)

 

Spekteret av hva du kan jobbe med etter du har gått den linjen er veldig vidt :) Du kan bli alt fra konsulent til petroliumsingeniør. Du velger spesialfelt innenfor både ingeniørdelen og økonomidelen av utdanningen, og får dermed en utdanning som er skreddersydd for hva DU synes er interessant(avhengig av at du liker økonomi og realfag da! ) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...