Gå til innhold

Er det noen andre som synes at det nye WoW ikke er så bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spilt siden januar 2005 men gikk lei nå som cataclysm kom, syntes det var gøyere før. Flying mounts i azeroth var et stort nedsig.

Det er fordi spillet nå faktisk handler om å raide annet enn tullebosser (voa) eller å pvpe skikkelig, istedet for å springe rundt å grinde Insane og finne på bugs og skryte av de på nettet.

Spill skikkelig eller så blir det kjedelig. Sjokkerende?

Skrevet

Det er jeg ikke helt enig med, jeg syntes det er blitt kjedelig fordi de har slått den siste spikeren i kisten på world pvp. Nå er det ingenting i spillet lenger som virker tiltalende eller morsomt.

Skrevet

Har ikke prøvd det nye så kan faktis ikke si så veldig mye, men som sagt så er jeg vanila spiller og jeg er ikke så veldig fornøyd med utviklingen i spillet når wotlk kom, wotlk hadde mye gøy men IQ'en til raiders droppa med 99% virker det som ofte,

Et enkelt exemple er folk som failer på første bossen i Arenaen (glemt navnet faktis) :p hehe men den som har 3 bosser i 1 fight

Skrevet (endret)

Det er jeg ikke helt enig med, jeg syntes det er blitt kjedelig fordi de har slått den siste spikeren i kisten på world pvp. Nå er det ingenting i spillet lenger som virker tiltalende eller morsomt.

På hvilken måte er World pvp mer dødt nå enn i WOTLK?

Daxon: Folk vil alltid være idioter, uansett expansion. Jeg har store problemer med å tro at du har raidet med absolutt alle i hele verden og at 99% av de wipet på Northrend Beasts.

Endret av Pokey
Skrevet

På hvilken måte er World pvp mer dødt nå enn i WOTLK?

Flying mounts var et hardt slag til world pvp, men når jeg tenker over det så er det faktisk DungeonFinder som gjorde wow så kjedelig. Det er ingen å slåss med lenger, hele spillverden er øde. Akkurat level-zonen i Cataclysm kan jeg tenke meg ville vært morsom i noen timer, i northrend hadde jeg k/d på rundt 1/100 mens jeg levlet og nå er toonsene mine blitt veldig mye sterkere enn de brukte å være. Dreper gode folk i en arcane barrage, hender faktisk jeg dreper 3 stykker nesten samtidig med komboen arcane blast, pom arcane blast + arcane barrage.

Håper de tar vekk dungeonfinder eller finner på noe annet for å gjenopplive world pvp en gang, det og battlegrounds var det eneste jeg kunne bli god på uten å spille hver uke eller måned.

Skrevet

Dungeonfinder ble introdusert i WOTLK, ikke Cataclysm. Samme med flying mounts. Denne tråden handler om Cataclysm og The Shattering. Prøv igjen.

Skrevet (endret)

Dungeonfinder ble introdusert i WOTLK, ikke Cataclysm. Samme med flying mounts. Denne tråden handler om Cataclysm og The Shattering. Prøv igjen.

Men flying mounts i Azeroth ble ikke introdusert i wotlk, det kom først nå med cataclysm - og dermed forsvant luften ut av ballongen der også.

Hvordan er det med arena forresten? Fortsatt verdt å gjøre eller må man gjøre rated battlegrounds?

Endret av Pycnopodia
Skrevet

Håper de tar vekk dungeonfinder eller finner på noe annet for å gjenopplive world pvp en gang, det og battlegrounds var det eneste jeg kunne bli god på uten å spille hver uke eller måned.

Dungeon finder må bli, men det er ødeleggende at man blir transportert inn og ut av instancene. Bare ler hver gang jeg ser en Meeting stone.

Skrevet

Hadde jeg kunne forhindret alle former for å bli ganket hadde jeg gjort det. Fatter ikke at dere synes det er gøy å plage oss som elsker PvE-delen. Heldigvis ikke ofte jeg måtte innom Wintergrasp å grinde i WotLK - og det blir vel ikke ofte at jeg må ha tagge-konkurranse av mobs med folk som har PvE Enabled, så overlever. Og en sjelden gang er jeg litt kjapp på heal-knappen og healer en kompis som er PvP-tagget - og da blir jeg det også...

Takk for PvE-servers Blizzard! Gjør det umulig for oss som har PvE Disabled å bli PvE-enablet så er jeg fornøyd.

Dere som liker PvP kan bare velge en PvP-server ;)

Skrevet

WOW var gøy når vi hadde World-PvP kan til nød bli med på at BG var et godt tiltak. Raids var gøy opp til Zul'Gurub, eller hva det heter. Synes WOW bare har blitt dårligere for hver utvidelse, så når jeg i januar prøver den nye pakka så tviler jeg på at jeg kommer til å bli imponert.

Skrevet

WOW var gøy når vi hadde World-PvP kan til nød bli med på at BG var et godt tiltak. Raids var gøy opp til Zul'Gurub, eller hva det heter. Synes WOW bare har blitt dårligere for hver utvidelse, så når jeg i januar prøver den nye pakka så tviler jeg på at jeg kommer til å bli imponert.

Selvfølgelig, du vil bare mimdre de første dagene da du spilte vanilla, men heldigvis har mange skjønt at det var dårlig, men er fortsatt noen som er ganske lik deg som ikke takler "changes" og "move on", kan heller ikke bli værenede i et sted.

Skrevet

Selvfølgelig, du vil bare mimdre de første dagene da du spilte vanilla, men heldigvis har mange skjønt at det var dårlig, men er fortsatt noen som er ganske lik deg som ikke takler "changes" og "move on", kan heller ikke bli værenede i et sted.

Nei, er vel heller det at WOW startet helt ok, men så tok de en vei som ikke var den jeg ønsket meg. Spillet har i min mening utviklet seg i en negativ retning. Andre kan mene hva de vil, men sånn som WOW er i dag er det ikke noe for meg. Desverre.

Skrevet

Du får finne deg ett asiatisk MMO. De er ofte GRIND!-basert.

Eller er det noe annet du savner spesielt?

Du er kanskje en av de som ikke takler at "alle" har samme farge på gearet som deg?

Skrevet (endret)

Nei, er vel heller det at WOW startet helt ok, men så tok de en vei som ikke var den jeg ønsket meg. Spillet har i min mening utviklet seg i en negativ retning. Andre kan mene hva de vil, men sånn som WOW er i dag er det ikke noe for meg. Desverre.

Kan du si meg hvordan det skulle være? har prøvd å spørre det her fra andre men er ikke noe svar å få.

Negativ retning? som... at alle kan besøke high-end raids?

Så du får holde deg til det han posten over meg sier, er vel det du vil.

Endret av nagina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...