Gå til innhold

– Call of Duty vil alltid ha gratis flerspiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror ikke jeg noe særlig på. de aller fleste i verden tenker kun på penger og det gjør nok call of duty utviklerne også. dessuten, med tanke på hvor mange som eier et call of duty spill, tror jeg de ville tjent GODT hvis de tok f. eks. 50kr i måneden for at folk skal kunne spille online. dette er jo noe jeg selvfølgelig ikke håper på, men hadde jeg vært dem så hadde jeg gjort det :thumbup:

Lenke til kommentar

...

Det kan være ekstremt risikabelt å ta seg betalt via en slik løsning, så tviler på at de kommer til å gjøre det på den måten. Det er allikevel andre måter de kan ta seg betalt på, som mindre innhold disken og mer som kan kjøpes over nettbutikken.

 

Selv om CoD er såpass populært, hadde nok en rekke andre spill kommet inn på banen om CoD skulle vært det eneste spillet som tok seg betalt. Tror nok de fleste missliker tanken på at det kan bli en trend at man må betale et beløp per spill eller per utvikler for å kunne spille online, og vil ikke bli med på å støtte et slikt tiltak.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke sjekket kilden, men om dette stemmer så burde Bobby K. være fornøyd:

 

http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=es&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=es&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.nicagamerz.com%2Fv6%2Fnews%2F573%2Factivision-es-responsable-por-la-subida-de-precio-a-10-en-el-xbl%2F

 

Med tanke på en rekke nyheter som har dukket opp i det siste (til tross for at det foreløpig virker lite sannsynlig) er det noen som tror MS kommer til å prøve å inngå avtale om flere og større eksklusive spill fra Activision?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Å ha et spill med betaling uten gamecard, vil sperret ute de fleste under 18 år uten visa (= de fleste).

du kan jo spør deg hva en 13 åring skal med et spill med 18 års aldersgrense fra starten, men realiteten er at aldersgrensen har veldig lite å si på spillegruppen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Så du vil på en måte betale for å bli kvitt småungene? Burde ikke være nødvendig.

Nei.

Det er bare fakta at spillutviklerne mister en del i salg av spill vist det koster penger å spille online.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Om det er Black Ops de vil gjøre det på, tror jeg ikke de vil miste stort. Men om på MW3 el., ja, mulig. Men de fleste vil nok kjøpe uansett.. er jo nytt. Bare se hvor mange som spiller WoW. Sikkert en haug unger som spiller det.

Jeg kan bekrefte at det er en haug av unger som spiller WoW, men da er vi tilbake på gamercard, som jeg selv kjøpte når jeg var mindre.

Lenke til kommentar

Sannsynligvis har gutta i Activision nok peiling på sin egen bransje til å se at den nåværende CoD-modellen ikke kommer til å trekke til seg betalende abonnenter, rett og slett fordi konkurransen tilbyr tilsvarende eller bedre tjenester uten å kreve en månedlig avgift.

 

De kommer sikkert til å prøve å MMO-ifisere CoD-navnet på et eller annet tidspunkt - CoD-merkenavnet kombinert med en månedlig avgift er nok fremdeles en våt drøm for mange (Kotick inkludert), til tross for at det ikke lar seg gjennomføre akkurat nå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...