Gå til innhold

TheNarsissists Treningslogg SL 5X5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uke 6 SL 5X5

 

B

Roing

1X5 Knebøy-Stang L

1X5 Knebøy 30Kg M

5X5 Kenbøy-47,5Kg T

1X5 Mark-55Kg T

5,4,3,3 Skulderpress, 12 kilo i hver hånd. T

 

Kommentar

I dag var treningen helt konge. Varmet opp med roing, knebøyen gikk greit, men måtte sette meg ned på 4 rep 3 sett. Etter det gikk det greit, hadde bare ikke tatt lang nok pause tenker jeg. Skulderpressen var veldig tung. Får ikke økt 2,5 kg som jeg skal, fordi det liksom aldri er en mellomting. Marken var digg og jeg har begynt å øke 5kg i steden siden det er det riktige. Avsluttet med tøying.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen, trente på onsdag med det var en av de dårlige dagene så det gikk ræv :whistle: Skal dra å trene i morgen tidlig med samme vekt som jeg prøvde på onsdag. Vurderer også å begynne med GOMAD etter nyttår, spørs egentlig om mamma gidder å bruke så mye penger på melk. Jeg kommer ikke til å starte med 4L med engang. 1 liter uke 1, 2L uke 2, 3L uke 3 og 4L uke 4 og fortsette med det i en måned. Eneste som er problemet er at jeg er litt redd for ossen magen min vil reagere på dette, som noen sikkert har fått meg seg, har jeg en veldig trøblete mage som har ødelagt alt for meg.

 

En ting som er positivt, er at etter jeg sluttet helt med brød, har jeg blitt MYE bedre, har faktisk hatt et par dager hvor magen har vært helt fin. De siste dagene har jeg klart å holde toalett besøkene til en gang om dagen. Lurer på om det er noe jeg ikke tåler. Har tenkt litt på at det kan være mel siden vi hadde pizza til middag idag og jeg ble oppblåst etter det.

Lenke til kommentar

Godt nyttår alle sammen!

 

Uke 6 SL 5X5

 

B

Tøying og litt oppvarming

1X5 Knebøy-Stang L

1X5 Knebøy-30KgL

5X5 Knebøy 50Kg T

1X5 Mark-60Kg M

5,4,3,3 Skulderpress, 12 kilo i hver hånd. T

 

Kommentar

Gikk veldig bra idag, fikk kommentar på knebøy teknikken min og den var vist perfekt:)Det var veldig tung og det ble failure på et av setta.

Marken gikk greit.

Skulderpressen var som vanelig helt jævelig, jeg kommer av en eller annen grunn ikke videre på den :nei:

Lenke til kommentar

Jeg vil si gratulere med 50kg i kneybøy, husker det var stort for meg iallefall. Jeg slet også med dårlig progresjon i skulderpress. Jeg vil anbefale at du går ned til 10kg og kjører med denne vekta 2-3 ganger, og tar alle repsene og settene, så for å øke til 11kg igjen. Der gjør du det samme igjen. Selv om dette strider imot SL prinsippene, så er det noe jeg ville ha gjort.

 

Godt nyttår

Lenke til kommentar

Uke 7 SL 5X5

 

A

Roing

Tøying og strekking

1X5 Knebøy-Stang L

1X5 Knebøy-30Kg L

5X5 Knebøy-52,5Kg

1X5 Benkpress-Stanga L

5X5 Benkpress 32,5Kg T kun 3 rep på de to siste setta.

1X5 Stangroing-Stang

1X5 Stangroing-30Kg

1X5 Stangroing-40Kg

3X12 Crunches

3XF Planke

1X10 Pushups

 

Kommentar

En dag som startet dårlig ble bedre. Treningen gikk supert i dag. Tror jeg fikk litt boost fordi jeg følte jeg måtte bevise noe for de to andre guttene som BARE trente biceps med lette vekter. Begynte å le ondt inni meg av dem :ermm:

Endret av TheNarsissist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...