Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir kun tiltrukket av eldre gutter...


Gjest J15........

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde du sa du ikke var naiv.

 

Med "ungdomstid" mener jeg den tida man bør være ute å ha det moro, skaffe venner for livet, nyte tida der man faktisk ikke har mye å bekymre seg for. Du må ikke tro du er så fantastisk spesiell fordi du syns det er umodent å drikke seg drita hver helg. Det finnes andre der ute.

 

Men du kommer selvfølgelig til å gå i den samme fella som så mange før deg. Du finner deg en gutt, og tror han er den rette. Du er bare med han, og mister all kontakt med venna dine. Så kommer dagen du angrer.

Lenke til kommentar
Gjest J15........

Det er ikke det jeg sier heller, Doofen. Det var bare et eksempel på hvordan jeg kunne tenkt meg og hatt det en gang i blandt siden jeg nevnte at jeg ikke var så glad i gutter som tror det å drikke seg dritings hver helg, er ukens høydepunkt...

Lenke til kommentar
Gjest J15........

Trodde du sa du ikke var naiv.

 

Med "ungdomstid" mener jeg den tida man bør være ute å ha det moro, skaffe venner for livet, nyte tida der man faktisk ikke har mye å bekymre seg for. Du må ikke tro du er så fantastisk spesiell fordi du syns det er umodent å drikke seg drita hver helg. Det finnes andre der ute.

 

Men du kommer selvfølgelig til å gå i den samme fella som så mange før deg. Du finner deg en gutt, og tror han er den rette. Du er bare med han, og mister all kontakt med venna dine. Så kommer dagen du angrer.

Jeg har venner, jeg har det ganske kult med de også, jeg er med på ting osv. Så der er det ingen problemer. :)

 

Jeg har heller ikke nevnt at jeg syntes at jeg er "fantastisk spesiell"... hvorfor sier du sånt? Kan du se i framtiden min også nå? KULT!!! =)

Lenke til kommentar

Det er ikke det jeg sier heller, Doofen. Det var bare et eksempel på hvordan jeg kunne tenkt meg og hatt det en gang i blandt siden jeg nevnte at jeg ikke var så glad i gutter som tror det å drikke seg dritings hver helg, er ukens høydepunkt...

 

 

La meg gi deg en oppsummering:

 

Du er 15 år og vil ha kjæreste - nå. Du er moden for alderen og går derfor for de litt eldre. Noen mener du burde bremse ned litt og leve som en 15-åring skal og noen mener at du kan få konsekvenser av å bli sammen med disse på flere måter. Du svarer med at du ikke liker å drikke deg full, være på fester og ha sex 3 ganger i uka.

 

 

Så hva er egentlig problemet? Du vil være sammen med eldre, men at de ikke er interessert? Selvfølgelig er det mange som er det. Du er altfor utålmodig. Noe som kjennetegner en på din alder.

 

 

Jeg føler denne tråden har byttet tema, men min oppfordring til deg er at du burde ta det med ro og finne den riktige uten å gå for fort fram.

Lenke til kommentar

Jeg har venner, jeg har det ganske kult med de også, jeg er med på ting osv. Så der er det ingen problemer. :)

 

Jeg har heller ikke nevnt at jeg syntes at jeg er "fantastisk spesiell"... hvorfor sier du sånt? Kan du se i framtiden min også nå? KULT!!! =)

 

"Hele livet mitt (Sufficator: ^^,) , har jeg kun blitt tiltrukket av eldre gutter. Nå som jeg er 15, blir det gjerne disse mannfolkene i 20 årene som jeg ser på... Ingen under omtrent. Dette gjør jo mulighetene for meg betydelig mindre, for hvem i all verden vil vel ha seg med en på 15 år?

 

Kan jo nevne at jeg har ganske god selvtillit, ganske grei utseendet (fått mange komplimenter av gutter og menn), ser eldre ut, liker å gå turer i skog og mark og oppleve forskjellige ting og kulturer og blablabla. Sinnsykt klisje å si det, men jeg er ganske moden for alderen. Vet at mange jevnaldre jenter sier dette om seg selv, men er de i det hele tatt det?"

 

Speaks for itself..

 

Whatever, jeg prøvde jo bare å gi deg et godt råd. Hvorfor startet du egentlig tråden, siden du allerede hadde bestemt at du kun skulle høre på de svarene som "støtta" deg?

 

Du er en sterk og selvstendig 15 år gammel jente, trenger jo ikke høre på hva andre har å si.

 

Ønsker deg lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest J15........

For det var fakta i det jeg sa. Kjenner flere jenter som går rundt og sier "åhhhh, jeg er så moden for alderen, og han er såå umoden" når de selv oppfører seg som en fjortis, men sånn må jo noen være også... =P

 

Hvorfor jeg startet tråden? Jeg skrev på slutten av førstepost at jeg egentlig ikke visste hva jeg ville med tråden. Følte bare å få ting ut, og det var en liten lettelse tbh. :)

Lenke til kommentar

Jeg har funnet mange i alderen fra 20+ år som er mer umodne enn mine venner mellom 16-19

Men det har nok mye med miljø og generelt vennegjeng. De fleste modne folk jeg kjenner er nok dessverre ikke de som har det så lett til å ta kontakt med jenter eller gå ut på byen så ofte. Og skal nok sies spiller en del Call of duty og andre spill.

 

Møter også gjerne mange spillere i World of warcraft som er modne som ganske unge, rart nok så er det bare PvE folk. Så jeg tror personer som er vokst opp med mye ansvar i huset er mye mer modne enn folk som har hatt 100% frie tøyler gjennom oppveksten.

Lenke til kommentar
Gjest J15........

Jeg har funnet mange i alderen fra 20+ år som er mer umodne enn mine venner mellom 16-19

Men det har nok mye med miljø og generelt vennegjeng. De fleste modne folk jeg kjenner er nok dessverre ikke de som har det så lett til å ta kontakt med jenter eller gå ut på byen så ofte. Og skal nok sies spiller en del Call of duty og andre spill.

 

Møter også gjerne mange spillere i World of warcraft som er modne som ganske unge, rart nok så er det bare PvE folk. Så jeg tror personer som er vokst opp med mye ansvar i huset er mye mer modne enn folk som har hatt 100% frie tøyler gjennom oppveksten.

Tja.... det er mye forskjellige folk der ute, heldigvis.

Lenke til kommentar

for hvem i all verden vil vel ha seg med en på 15 år?

En del faktisk :lol:

 

Vel, jeg tror ikke den delen er den samme delen som liker å sitte i armkrok i sofaen og prate om dype ting.

 

 

Men jeg lurer på hvorfor dette frustrerer deg, TS? Du er jo bare 15 og har ikke hastverk, om du får kjæreste nå kommer det etter all sannsynlighet ikke til å holde lenge likevel. Du har all tid i verden, hvorfor stresse nå?

 

Må ærlig si at da JEG var 15 tenkte jeg på å finne på gøye ting med venninner, trening og skole, fremfor det å være frustrert over å ikke kunne sitte i armkroken til en mann.......

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Gi faen i å kverulere, takk. Jeg gidder ikke gjenta meg.

 

Synes ikke du virker så veldig moden egentlig, men du kan jo få leve i løgnen om at du er så moden og spesiell i forhold til andre jenter om det gjør deg glad..

 

Det må da være like "frustrerende" å være lesbisk, like gutter man ikke har sjangs på, osv. ifølge din logikk. Ta deg en bolle.

 

Nyt heller ungdomstida før du trenger å hanskes med alle livets ting som virkelig ER frustrerende.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...