Gå til innhold

6200,- i telefonregning fra Onecall..


kevinedomm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var nylig i USA.. kom hjem igjen og der lå en regning fra Onecall.. 6200,- var den på, slik jeg har forstått det så har Onecall en sperre på 2000,-?

 

Uansett, hva burde jeg gjøre i denne saken? Akter ikke å betale 6200,- ihvertfall..

Grensen er på 5000kr og den må du aktivere selv.

Denne regningen må du nok betale, er ikke onecall sin feil at du ringer så mye. Du har vel brukt nettet litt for mye.

Lenke til kommentar

Noen telefoner sender og mottar data i hytt og pine. Er spesielt enkelte programmer som oppdateres jevnlig som er synderen. Er du i utlandet, så er data gruelig dyrt. Men det er ditt ansvar, ene og alene, å passe på at du ikke har programmer som bruker data (det er jo ikke noe operatøren har noe med), og å sjekke priser for roaming av både samtaler, msn og data.

Lenke til kommentar

OneCall skal ha en sperre på 2000/mnd og du skal få en SMS-varsel når du nærmer deg denne.

 

Noe lignende skjedde med min mor, fikk en enorm telefonregning. Hjalp henne med litt research og fant ut at de skulle ha sendt ut et SMS-varsel når brukt beløp nærmet seg grensen, der man kan velge å fortsette eller bli sperret. NetCom sa jo selvfølgelig ingenting om dette og fakturaen kom, men hun konfronterte dem, og fikk strøket en del tusen fra regninga.

Lenke til kommentar

OneCall skal ha en sperre på 2000/mnd og du skal få en SMS-varsel når du nærmer deg denne.

 

Noe lignende skjedde med min mor, fikk en enorm telefonregning. Hjalp henne med litt research og fant ut at de skulle ha sendt ut et SMS-varsel når brukt beløp nærmet seg grensen, der man kan velge å fortsette eller bli sperret. NetCom sa jo selvfølgelig ingenting om dette og fakturaen kom, men hun konfronterte dem, og fikk strøket en del tusen fra regninga.

Gjelder fortsatt bare i EU...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...