feggy Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Svarte i går på en tråd som etterhvert ble sammenslått med en tråd jeg absolutt ikke har tenkt å følge med på. Finnes det noen måter å slette innleggene på? Har forhørt meg med flere, men får ikke til. Anyone?
thamule Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 (endret) Nei det er ikkje mulig å slette innlegg. Om det er noko spesielt kan du jo ta kontakt med ein moderator og dei kan få eventuelle innlegg sletta. EDIT: Men løysinga på ditt problem som Matsemann seier vil jo vere å "ignorere" tråden i mine innlegg. Endret 13. november 2010 av thamule
Matsemann Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Går ikke. Om du ikke ønsker å følge med på tråden kan du fjerne den fra mine innlegg. Ønsker du å fjerne innlegget ditt kan du rapportere det og be om å få slettet.
feggy Skrevet 13. november 2010 Forfatter Skrevet 13. november 2010 (endret) Okei. Da blir det ignorere da. Takk for hjelp! Edit: Hvordan ignorere? Endret 13. november 2010 av feggy
thamule Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Bruk knappen "administrer" når du er i mine innlegg
Blåbær Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 link: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=myposts&code=manage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå