Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hva pokker kan Sandnes-Ulf tilføre tippeligaen neste år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sandnes Ulf... Hah. Kamal Saaliti er jo toppscorer i Adecco nå. Tidligere Vålerenga og Ullern. Nice.

Hønefoss sikret vel så og si opprykk idag de også? Æsj. Håper vi ødelegger cursen fra ifjor. Skulle mye heller hatt Sandefjord opp.

Skrevet

Gleder meg til kamp nå ! Synes Godset har spilt veldig god og "sunn" fotball i år. Frykter at dette blir en tøff kamp for mitt kjære RBK. Dog, synd at Svensson er opptatt av landslag...... Moldskred som erstatter ham er en litt annen spillertype. Får håpe det blir en god kamp :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hvem bryr seg om sølv?

Skrevet

Hvem bryr seg om sølv?

Sølv/bronse gir vel de fleste faen i, men E-spill er god nok grunn til å ikke legge seg ned og gi opp fordi kampen om gullet er tapt.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

E-cup er viktig, men det gies til 1-4.plass. Om vi kommer på 2 eller 3.plass ser jeg som uvesentlig.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Jeg bryr meg om sølv. Så klart blir jeg mer glad om vi får medalje enn om vi sender på 4plass...

Da er det jo ikke noe vits å følge med hvis man ikke er opptatt av at laget skal gjøre det best mulig.

Endret av PatSharpX
Skrevet

E-cup er viktig, men det gies til 1-4.plass. Om vi kommer på 2 eller 3.plass ser jeg som uvesentlig.

1. til 3. plass. Pluss cupfinalevinner.

Utrolig gøy å se Nordkvelle være kongen i dag. Gleder meg til å se ham i Brann-drakt. :)

Skrevet

4. plassen gir vel ikke E-spill lenger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...