Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går Molde på en smell eller to er de allerede tatt igjen av Tromsø, spesielt siden Tromsø ligger en kamp etter Molde. Brann vet jeg ikke helt hva jeg skal mene om for tiden, men jeg tror egentlig Molde tar dem. Spesielt siden det er hjemmebane. Men Moldelaget kan forsåvidt rakne fullstendig også. Det har vi sett både i år og før.

 

Men Havlet, Sogndal borte for Molde - som den aller siste kampen, sent i november, på bygda - tror jeg ikke er noen lett match, altså (med mindre Sogndal er utkjørt av de andre lagene innen den tid).

 

Uavgjort med Godset - Viking i dag. Tjaja. Godset kan gjerne hoppe mer av medaljekampen for min del, og surpompen Hareide blir bare mer og mer komisk.

Lenke til kommentar

Men Havlet, Sogndal borte for Molde - som den aller siste kampen, sent i november, på bygda - tror jeg ikke er noen lett match, altså (med mindre Sogndal er utkjørt av de andre lagene innen den tid).

 

Det blir ikke nødvendigvis lett mot Sogndal. Sogndal hadde jo blant annet en strålende kamp mot LSK borte, så de kan spille bra mot mye bedre lag. Molde bør jo vinne likevel da. :) Molde burde være det laget som har mest krefter mot slutten av sesongen, slik som Solskjær driver å rotterer.

Lenke til kommentar

Er nok forberet på Brann-tap imorgen uheldigvis. Selv om eg inderlig håper på Brann seier, så er vi ganske svekket i forsvaret.

 

Jeg er spent på hva slags forsvar vi får se i morgen med både Zsolt og Kalvenes ute. Sævarsson er vel også suspendert? Jeg håper virkelig vi lar Rudy få spille i den posisjonen han blomstrer i, og ikke drar ham ned på midtstopperplass.

 

Jeg håper på:

 

El Fakiri - Yaw - Grorud - Holmvik

 

Og det ser vel uansett dessverre ut som TL's dårligste forsvarsfirer. Vårt beste håp er å la angrep være det beste forsvar i morgen. Vi er fullstendig avhengige av å ha Guastavino og Ojo i toppform. Dersom Torp og Austin i tillegg klarer å blokkere Hoset og Eikrem, så er det håp for poeng.

Lenke til kommentar

Er nok forberet på Brann-tap imorgen uheldigvis. Selv om eg inderlig håper på Brann seier, så er vi ganske svekket i forsvaret.

 

Jeg er spent på hva slags forsvar vi får se i morgen med både Zsolt og Kalvenes ute. Sævarsson er vel også suspendert? Jeg håper virkelig vi lar Rudy få spille i den posisjonen han blomstrer i, og ikke drar ham ned på midtstopperplass.

 

Jeg håper på:

 

El Fakiri - Yaw - Grorud - Holmvik

 

Og det ser vel uansett dessverre ut som TL's dårligste forsvarsfirer. Vårt beste håp er å la angrep være det beste forsvar i morgen. Vi er fullstendig avhengige av å ha Guastavino og Ojo i toppform. Dersom Torp og Austin i tillegg klarer å blokkere Hoset og Eikrem, så er det håp for poeng.

 

Jah, sævarsson fikk sitt 5 gule mot Tromsø. Vi må nok spille kynisk og jobbe godt i forsvarsarbeidet. Men forsvarfireren vi har nå har aldri spilt med kvarandre (sammtidig), så her blir nok Austin og Torp svært viktige.

Lenke til kommentar

Lyset kommer om en halvtime? Herlighet.

 

Blir det walkover til Brann om de ikke får i gang lyset?

13-6 Forsømmelser fra arrangørens side

 

(1) Klubb som arrangerer en kamp plikter å stille reglementert bane og spillemateriell til fastsatt tid. Dersom kampen ikke kan startes senest 45 minutter etter fastsatt tidspunkt fordi arrangørklubben har overtrådt sine forpliktelser etter første setning, taper arrangørens lag kampen og kampresultatet settes til 0-3. Det samme gjelder i de tilfeller der det er klubbens ansvar å stille dommer og dette ikke gjøres, jf § 4-7(3).

 

Edit: Kilde

Endret av JR Ewing
Lenke til kommentar

Lyset kommer om en halvtime? Herlighet.

 

Blir det walkover til Brann om de ikke får i gang lyset?

13-6 Forsømmelser fra arrangørens side

 

(1) Klubb som arrangerer en kamp plikter å stille reglementert bane og spillemateriell til fastsatt tid. Dersom kampen ikke kan startes senest 45 minutter etter fastsatt tidspunkt fordi arrangørklubben har overtrådt sine forpliktelser etter første setning, taper arrangørens lag kampen og kampresultatet settes til 0-3. Det samme gjelder i de tilfeller der det er klubbens ansvar å stille dommer og dette ikke gjøres, jf § 4-7(3).

 

Edit: Kilde

 

Molde har vel ikke bevisst overtrådt sine forpliktelser, hvis det har oppstått en teknisk feil som de ikke fant før de faktisk skulle slå på lysene? Just sayin'.

Lenke til kommentar

Lyset kommer om en halvtime? Herlighet.

 

Blir det walkover til Brann om de ikke får i gang lyset?

13-6 Forsømmelser fra arrangørens side

 

(1) Klubb som arrangerer en kamp plikter å stille reglementert bane og spillemateriell til fastsatt tid. Dersom kampen ikke kan startes senest 45 minutter etter fastsatt tidspunkt fordi arrangørklubben har overtrådt sine forpliktelser etter første setning, taper arrangørens lag kampen og kampresultatet settes til 0-3. Det samme gjelder i de tilfeller der det er klubbens ansvar å stille dommer og dette ikke gjøres, jf § 4-7(3).

 

Edit: Kilde

 

Ligger det inne noen form for force majeure klausul i den regelen eller?

Lenke til kommentar
* Spillerne sendes i oppvarming om fem minutters tid, og TV 2 regner med at kampen vil settes i gang før 20:45.

Dette ifølge vglive.

 

Molde har vel ikke bevisst overtrådt sine forpliktelser, hvis det har oppstått en teknisk feil som de ikke fant før de faktisk skulle slå på lysene? Just sayin'.

Sant nok, er vel i høyeste grad åpen for tolkning den der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...