Gå til innhold

Opera Mobile 10.1 beta for Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk samme problem som de over med ustødig scrolling, og at den ofte ser ut til å gjøre teksten helt uleselig. Må vente litt etter jeg har zoomet før den blir skarp. Også tar den 14 mb plass på telefonen etter du har flyttet filer til sd. Og den mangler flash støtte. Men den var ganske rask da, og liker turbo funksjonen.

Lenke til kommentar

Da har jeg gjort en kjapp test, og så vidt jeg kan se så er ikke dette mer enn Opera Mini 2.0.

Interfacet er det samme, det er kun noen estetiske forbedringer; pinch to zoom fungerer nå.

Men desverre så er scrolling fremdeles ikke like 'snappy' som den burde være. Burde låses i x-retning når du scroller nedover.

Skal teste hvordan Opera Link fungerer og gi tilbakemelding.

 

Og :chribruu, Opera Mini til Android hadde både Opera Turbo og Speed Dial.

 

oppdatering: Opera Link fungerer bra. Alle bokmerket blir synkronisert, i motsetning til kun mappen "Opera Mini". Søkemotorer blir også synkronisert.

Er det i det hele tatt noen større oppdateringer fra Mini?

 

oppdatering: Liste over forskjeller mellom Mini og Mobile. http://www.opera.com/mobile/features/

Det er ikke mye.. Bare Full rendering engine on device som er forskjellig.

Det er selvsagt ikke "Opera Mini 2.0", da det er en annen browser enn Opera Mini. De har samme grensenitt, men Opera Mini er en tynn klient, der Opera Mobile er en fullverdig browser.

 

Det er meningen at grensesnittet skal være det samme. Det er det som er under grensesnittet som teller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fyffaen for et makkverk. Gikk fullstendig i sirup og dro resten av telefonen med seg så jeg måtte dra ut batteriet. Nei, jeg holder meg til den innebygde browseren/Dolphin/Opera Mini.

 

 

Hvilken telefon har du ?

 

Har du Android 2.2 , HTC Desire HD så kan det hjelpe å skru på USB debuging.

Med Desire HD så anbefales dette uansett.

Samsung Galaxy (uten S). Så telefonen er forsåvidt like stort makkverk som Opera Mobile evt. måtte være :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...