Gå til innhold

Call of Duty: Black Ops hakker og lagger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

En kompis klager som faen til meg om akkurat det nå. Så du er nok ikke alene

Skrevet

Det er vel det at det er helt nytt, så det er vel ikke helt "up and running" enda... Skjønner ikke helt hvorfor selv.

Helt ærlig så tviler jeg på at det vil bli sånn på hverken Xbox, eller PS3.

Det er ikke noe jeg veit, men bare noe jeg kan tenke meg til, ettersom dere ikke bruker steam osv

Skrevet

Har samme problemet, sliter faktisk også litt med treg campaign, men mest multiplayer. Skal ha vel så bra pc for spillet, skjønner ikke hvorfor...

Skrevet

Jeg er ikke forundret over problemer med servere, lagg og andre ting noen få dager etter release. Ikke alt går på skinner eller som planlagt når det kommer ut til forbrukernes PC, får satse på at det kommer en patch til problemene etter hvert..

Skrevet

Der kommer/har kommet en patch til pc vits det er det du spill.

•Friends fix for join in progress and Friends tab in server browser

•Performance improvement for dual and quad core systems

Vare vits et problem med cpu leak osv så gjøre det krever veldig mye mer enn spill skal trenger.

Skrevet

cg_drawfps 1 <-- ftw

Ja, forresten, hjelper det? Og hvordan?

Prøv? straifing ble bare mer smootch hos meg.

drawfps er nettopp det, tegn fps eller VIS fps..

Har ingen ting med ytelsen å gjøre afaik.

Det som KAN funke, og funker for meg, er å kjøre en snd_restart hver gang et map er lastet ferdig. Jeg er kvitt 50% av hakkinga av dette, men det øker ikke FPS.

Sliter fortsatt med lav (nede i 25fps til tider) FPS selv om jeg har slått av alt av effekter (i cfg). Mye mulig engine er såpass dårlig optimalisert at jeg ikke skulle hatt mer, vet ikke om dette er samme engine some cod4 brukte, hvis det er det skulle jeg hatt det dobbelte og vel så det..

Specs:

(CPU1) Intel® Core™2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz @ 2667MHz

(Gigabyte Technology Co., Ltd. EP45-DS3R mainboard)

(RAM) 8GB, 5.99GB free

(HDDs) 5.75TB, 2.33TB free

(VGA1) NVIDIA GeForce GTX 260 (896MB), 1920x1200x32, 59Hz (siste WHQL driveren)

(OS) Microsoft Windows 7 Professional 64-bit

Skrevet

Spillet er fryktelig dårlig optimalisert! Har i5 M460, 4 gb minne, HD 5870 og klarer så vidt å kjøre spillet på medium. Rart da grafikken ikke akkurat er noe å hoppe i taket over. Syns faktisk det ser styggere ut enn MW2.

Skrevet

Spillet er fryktelig dårlig optimalisert! Har i5 M460, 4 gb minne, HD 5870 og klarer så vidt å kjøre spillet på medium. Rart da grafikken ikke akkurat er noe å hoppe i taket over. Syns faktisk det ser styggere ut enn MW2.

x2 der, gitt

Skrevet

Jeg sleit med fps i starten og skrudde av det meste på grafikkinnstillingene i spillet.

Jeg prøvde også å gjøre ekstra tweaks i configen, men det så ikke ut til å ha særlig effekt.

Men når jeg så testet å sette på anti aliasing (AA) igjen (tror jeg slo av denne første gang jeg startet spillet), så fikk jeg vesentlig bedre fps og alt gikk mye glattere, merkelig nok... Jeg prøvde da også å sette de andre innstillingene på fullt og får fortsatt vesentlig bedre ytelse enn når alt er slått av. Jeg vet ikke om dette er spesialtilfelle for mitt oppsett, men kanskje det vil hjelpe for andre å sette på AA?

Jeg har forresten Radeon HD 4870x2 med nyeste drivere.

Skrevet

Tror minstekravet de speccet ikke stemmer med det reelle kravet.

Dersom CPUen treffer 100% hele tiden så tror jeg spillet nok vil hakke lokalt(lagge om noen har begynt å kalle det, selv om lag kun er server kommunikasjon relatert).

Jeg sliter ikke med lokal hakking, da jeg har overspekket maskin til spillet cpu messig. Har jevnt over 80-90 fps med low settings og kanskje 75% cpu bruk på max (i7 920 + Radeon 4870).

Men får sånne plutselige frys en gang i blant som tar 1-2 sekund og når frysen er over så er du flyttet deg videre i hva enn retning du gikk før du frøys. Eller dau om du akkurat kom inn i en trefning. Disse frysene skjer sjelden nok til at det ikke er veldig irriterendes. Men litt irriterer det når du dauer som følge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...