Gå til innhold

Erfaringer med Asus G73?


Anbefalte innlegg

Mus og sekk som følger med JW vet jeg ikke om finnes. Jeg har ikke sett at de gjør det, men har heller ikke sjekket så mange butikker med JW. JW har hatt en mye mindre trøblete start enn det JH har. Ikke rart med tanke på at de er ganske like og JW kom ut et halvt år senere.

Jeg spurte Komplett om de solgte med mus og sekk og de sa nei. Så spurte jeg Dustin og til svar fikk jeg:

Heisann,

 

Sist vi fikk beskjed fra Asus så har de dessverre sluttet med dette på alle sine bærbare.

Om du vil være sikker kan du sjekke med Asus på tlf 23162682.

 

Ha en flott dag! :)

 

Så nei, JW selges uten mus og sekk dessverre.

 

Jeg har et spørsmål angående Asus G73Jw.

Ser det står kun oppført med Optisk: DVD±RW

Er det ikke blu-ray leser på denne modellen som selges på advance?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke jeg heller, men en G73JH har jeg da funnet. Asus G73JH-TZ228Z

 

Forskjellen er Nvidia GTX 460M grafikkort i JW, AMD HD 5870 i JH.

 

Da G73JH først kom på markedet, kom den i en rekke forskjellige modeller, fra 14.000 til 20.000+ kroner - de dyreste versjonene hadde BluRay leser. Disse virket å være veldig overpriset den gangen - nå har det jo endret seg. Men fremdeles er det bare de dyreste versjonene som utstyres med BluRay leser.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Jeg surfer rundet selv for å kjøpe en G73JW. Den på dustin.no har mekanisk harddisk, mens den på mpx/komplett ser ut til å ha hybriddisk. Det er vel eneste forskjellen jeg kan se.

 

Ingen av dem har blu-ray.

 

Bestilte en i fra komplett, men bestiller blu-ray fra ebay.

Jævla irriterende at dem ikke kan inkludere dette på en maskin som har en såpass bra skjerm.

Prisforskjellen hadde jo ikke blitt så vanvittig stor med en kombo drive.

Da gleder jeg meg til etter jul :-)

Lenke til kommentar

Jeg får G73 til uka! Gleder meg vilt! :D

Hvor fikk du tak i den om jeg tør spørre?

Jeg bestilte fra dustin.no og leveringsdatoen er 29.nov. dustin sender jo fra sverige så de har sikkert annen leverandør en de norske butikkene :D

 

Har du snakket med dem om den leveringsdatoen eller går du utifra "beregnet leveringstid" inne på varen?

 

Ser dem har G73JW med i5 CPU'n inne. Den du har bestilt?

Lenke til kommentar

Har du snakket med dem om den leveringsdatoen eller går du utifra "beregnet leveringstid" inne på varen?

 

Ser dem har G73JW med i5 CPU'n inne. Den du har bestilt?

Jeg har kjøpt den med i7. Den er sendt og det står på posten nå:

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

29.11.2010 07:41, 0024 OSLO

 

Så da får jeg den enten idag eller imorgen (med mindre de bare har den liggende i noen dager da...) :D

Lenke til kommentar

Har du snakket med dem om den leveringsdatoen eller går du utifra "beregnet leveringstid" inne på varen?

 

Ser dem har G73JW med i5 CPU'n inne. Den du har bestilt?

Jeg har kjøpt den med i7. Den er sendt og det står på posten nå:

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

29.11.2010 07:41, 0024 OSLO

 

Så da får jeg den enten idag eller imorgen (med mindre de bare har den liggende i noen dager da...) :D

 

Okei :)

 

Var den på lager når du bestilte forresten?

 

Hvis den kommer så kjapt så vurderer jeg å bestille nå selv.

Lenke til kommentar

Dustin oppgir at de ikke har den på lager:

http://www.dustinhome.no/pd_5010470733.aspx

 

Jeg har bestilt denne på komplett og de har flyttet datoen flere ganger. Nå er ubekreftet dato på 18.12. Har sjekket i mange butikker og det varierer fra 18.12. til 04.01.2011 Tror ikke at det er noen i Norge som har denne nå så vidt jeg kan finne.

 

Har heller ikke funnnet noen annen laptop som er i nærheten av å matche den prisen på slikt utstyr. Det er visst for godt til å være sant siden den aldri kommer :(

Første dato var 22.11.2010 og den har vi sust forbi.

Lenke til kommentar

Dustin oppgir at de ikke har den på lager:

http://www.dustinhome.no/pd_5010470733.aspx

 

Jeg har bestilt denne på komplett og de har flyttet datoen flere ganger. Nå er ubekreftet dato på 18.12. Har sjekket i mange butikker og det varierer fra 18.12. til 04.01.2011 Tror ikke at det er noen i Norge som har denne nå så vidt jeg kan finne.

 

Har heller ikke funnnet noen annen laptop som er i nærheten av å matche den prisen på slikt utstyr. Det er visst for godt til å være sant siden den aldri kommer :(

Første dato var 22.11.2010 og den har vi sust forbi.

 

Ja ser dem ikke har den på lager, bare i5 versjonen.

 

Men grunnen til at jeg spør er fordi Thefainter ser ut til å ha bestilt nå i løpet av helga. Og jeg sjekket før helgen + hele helgen om den var på lager, noe den ikke var. Så.. Whats up with that? :)

Lenke til kommentar

Det sto at beregnet leveringsdato var 01.12 på meg også, og jeg regner med å få den imorgen siden den er sendt videre fra terminalen i Oslo :D

 

Den på Dustin har vanlig harddisk, men det gjorde ikke noe for meg for jeg skal ha SSD i den. Men hvis dere vil ha hybridhardisk så selger Siba den http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=4855001 for 1000kr mer enn komplett, men de har den ihvertfall på lager :D

 

TZ130V har hybridharddisk, og TZ186V har vanlig harddisk :)

Lenke til kommentar

Det sto at beregnet leveringsdato var 01.12 på meg også, og jeg regner med å få den imorgen siden den er sendt videre fra terminalen i Oslo :D

 

Den på Dustin har vanlig harddisk, men det gjorde ikke noe for meg for jeg skal ha SSD i den. Men hvis dere vil ha hybridhardisk så selger Siba den http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=4855001 for 1000kr mer enn komplett, men de har den ihvertfall på lager :D

 

TZ130V har hybridharddisk, og TZ186V har vanlig harddisk :)

 

Hvilken ssd legger du inn? Hvor vanskelig er det å gjøre dette selv? Har medium it-peiling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...