Gå til innhold

hettegenser med norsk flagg?

32 stemmer

1. 1. Liker du denne hettegenseren?

• Ja
      3
    • Nei
      11
    • Elsker den!
      0
    • Hater den!
      18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Hvor kjøper man den hettegenseren med det norske flagget jeg ser de fleste går med??

Jeg kjenner folk i Usa som jeg gjerne ville sendt det til men jeg vet jo ikke hvor man kjøper det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tør jeg foreslå et bilde som akkompagnement til pollen? Så er vi bedre rustet til å svare. ;)

det skjønte jeg ikke?

Endret av Liselotte91
Skrevet

Tør jeg foreslå et bilde som akkompagnement til pollen? Så er vi bedre rustet til å svare. ;)

det skjønte jeg ikke?

Legg ved et bilde av nevnte genser til spørreundersøkelsen. Slik at det blir lettere for oss å stemme.

Skrevet

Dette har jeg aldri sett før. Bilde hadde vært greit.

napapijri.jpg

0000%20ss%20pics%20872%20018_thumb.jpg

Er det noe av dette du mener?

Ja nr 2 tror jeg:) eller ligner veldig på den! Men vil helst ikke gå etter folk på gata å ta bilder av dem

det skjønte jeg ikke?

Legg ved et bilde av nevnte genser til spørreundersøkelsen. Slik at det blir lettere for oss å stemme.

Åjaa jeg tenkte på de som allerede visste hva slags genser det var men sånn ca nr 2 på den ene personen som la ut de to bildene:)

Skrevet

Hvordan skal vi vurdere om vi liker "denne hettegenseren" når vi ikke aner noe om hvordan den ser ut?

Hettegenseren på bildet ovenfor liker jeg forresten ikke, flagget skal være rent og ikke klusses på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...