Gå til innhold

Flere forlater Openoffice.org


Anbefalte innlegg

OO mangler mye alfa og omega om man bruker annet enn word.. Office2010 er så vanvittig mye bedre, men det skulle selvsagt bare mangle etter så mange år og kroner med utvikling.. de får styre på som de vil, jeg betaler gladelig for skikkelig SW.

 

Her lurer jeg på om vi er enige i hva vi legger i "alfa og omega".

for min del mener jeg helt grunnlegende og nødvendig funksjoner samt ting som gjør arbeidet mye enklere.

 

Et eksempel er hvor mye enklere det er i MS Word å formatere tabeller ( farger og annet utsende).

Når man i MS office bare kan bruke blyant og viskelær for å tegen der man vill spesifiser utseende så er det ikke mulig i OO . her må man gjøre det på en mer tungvindt måte.

 

siden jeg ikke har ms excel så blir det vanskelig å sammenligne den med OO

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå bruker ikke jeg word noe særlig, men jeg jobber MYE med avansert excel, og det er suverent OpenOffice, bøttevis med ekstra funksjoner, og småting som gjør det lettere å jobbe :)

 

Outlook og One note er førøvrig grunn nok i seg selv til å velge Office 2010 istedenfor Open Office.

 

Legg på fanemenyene som gir det jeg mener er overtruffen brukervennlighet så har vi en vinner :)

Lenke til kommentar

Nå bruker ikke jeg word noe særlig, men jeg jobber MYE med avansert excel, og det er suverent OpenOffice, bøttevis med ekstra funksjoner, og småting som gjør det lettere å jobbe :)

 

Outlook og One note er førøvrig grunn nok i seg selv til å velge Office 2010 istedenfor Open Office.

 

Legg på fanemenyene som gir det jeg mener er overtruffen brukervennlighet så har vi en vinner :)

 

Da er vi nok på bølgelengde har hvis det skulle være nødvendig å sette noen OOo freekere på plass

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...