Gå til innhold

Alternativ til Dropbox


nadeem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært på jakt etter det samme for å ha en ekstra sikkerhetskopi utav viktige filer.

 

Søkt en del og kommet frem til at skydrive i fra microsoft er et bra alternativ så langt. Gir 25GB gratis lagring, og ved hjelp av et tillegsprogram så får en opp alt en har på sin skydrive som mapper i windows.

 

Nå er jeg ikke helt sikker på hvilke av funksjonene som dropbox tilbyr dere er ute etter, men om det er synkroniseringen så vil jeg tro dette virker med skydrive og for eksempel Gladinet eller Skydrive Explorer.

 

Nå har jeg ikke testet dette selv enda, men om jeg forstår det rett så vil alle filer en lagrer i mappene som er koblet opp mot skydrive automatisk være tilgjengelig på nett. Dersom alle brukere har dette satt opp så vil det jo samtidig bli synkronisert til alle maskinene.

 

Finnes også app til bruk mot mobil i fra skydrive.

 

Edit:

 

Gladnet ser ut til å koste penger i bruk, mens Skydrive explorer er gratis og synkronisering fungerer helt utmerket. Er dessverre noe tregt i bruk, men vil anbefale å teste det før en eventuelt går for betalingsløsninger som er der.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...