Gå til innhold

Må jeg ha alle tilleggspakkene for å spille Cataclysm?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-ZQr2eN

Det må du så men ikke ,

Du trenger alle for og få goblin og worgen ,

Men de nye/revampa områdene kan du nyte kun med vanilla account ! ;)

Endret av Slettet-ZQr2eN
Lenke til kommentar

Det må du så men ikke ,

Du trenger alle for og få goblin og worgen ,

Men de nye/revampa områdene kan du nyte kun med vanilla account ! ;)

 

Les spørsmålet i første posten skikkelig :p

 

Eller kan jeg ha original-versjonen av WoW, og så bare kjøpe Cataclysm for å få tilgang til det nye innholdet, goblin- og worgen-raser og de 8 originalrasene?
Lenke til kommentar

En siste presisering, med kun orginalversjonen får du tilgang til de oppdaterte områdene som vanilla først ga tilgang til i Kalimdor og Eastern Kingdoms. Du vil ikke få tilgang til de nye områdene som kom med TBC og WOTLK og som kommer med Cataclysm. For eksempel vil en som kun har vanilla ikke få tilgang til Draenei startområdet inklusiv hovedstaden Exodar. Det betyr at en dermed ikke kan gjøre PVP-achivementen å drepe Velen. Litt kjedelig å oppdage at en ikke kommer forbi loadscreenen med båten, men det er jo fortsatt mye en kan gjøre på vei til lvl 60 med kun vanilla account.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei jeg har tenkt og kjøpe meg wow men for og kunne spille det nyeste wow så må jeg ha spilt alle men må jeg ha alle lasta ned på pc for og kunne spille det nyeste eller må jeg bare ha spilt det på pc ??? og takk for svarene

:thumbup:

Endret av BOZZ55
Lenke til kommentar

Hei jeg har tenkt og kjøpe meg wow men for og kunne spille det nyeste wow så må jeg ha spilt alle men må jeg ha alle lasta ned på pc for og kunne spille det nyeste eller må jeg bare ha spilt det på pc ??? og takk for svarene

:thumbup:

 

World of Warcraft er bare til PC.

 

For å spille kun World of Warcraft så trenger du kun å kjøpe World of Warcraft.

 

For å spille Cataclysm (som er den nyeste ekspansjonspakken) må du kjøpe World of Warcraft, The Burning Crusade, Wrath of the Lich King og nevnte Cataclysm. Du vil bli spillende på en server hvor folk kan ha minimum World of Warcraft og alle ekspansjoner til og med Cataclysm, men hvis du ikke har Cataclysm selv er det enkelte ting du ikke vil få tilgang til.

 

Hvis du velger kan du kjøpe World of Warcraft digitalt fra http://eu.battle.net/en/ og laste ned en innstallasjon digitalt. Det er dog litt dyrere enn å kjøpe en battle chest fra f.eks. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341641 og ekspansjonene WOTLK og Cataclysm i butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...