Gå til innhold

Vcr tape kopiert til SD-kort


Anbefalte innlegg

Jeg har et videokamera som jeg låner av en venn.

Jeg skal gjerne ha videoen kopiert fra vcr tapen til SD-kortet.

Når jeg kobler SD-kortet til pcen,kommer det ingenting opp. (Bare minifiler osv)

Jeg antar jeg må spille over filmen på SD-kortet, men jeg har ingen ide om hvordan jeg skal gjøre det. Hvis du kjenner til problemet, eller sliter med det samme, vær snill og svar.

Det er egentliig det samme hvordan jeg gjør det, så lenge jeg får filmen på pcen min og klar til å redigeres.

Kamerat ser slik ut:

 

3n83ka3lf5W05X35S4a8ja69f079f39ad1384.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva heter kameraet? Har du lest i bruksanvisningen?

 

Enkelte videokamera har SD-kort ene og alene for stillbilder. Hvis målet er å få filmen over på datamaskinen din, har du forsøkt å overføre den på vanlig vis, med kabel?

 

Tror SD-kortet er et blindspor - tror du heller skal bruke firewire-kabel eller hva nå kameraet har, og så ta imot filen i passende programvare på PC'en.

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Hva heter kameraet? Har du lest i bruksanvisningen?

 

Enkelte videokamera har SD-kort ene og alene for stillbilder. Hvis målet er å få filmen over på datamaskinen din, har du forsøkt å overføre den på vanlig vis, med kabel?

 

Tror SD-kortet er et blindspor - tror du heller skal bruke firewire-kabel eller hva nå kameraet har, og så ta imot filen i passende programvare på PC'en.

 

Hva kamera heter er jeg usikker på, jeg låner det, men spør etter bruksanvisning på mandag, men jeg hadde planer om å redigere filmen i helgen. Kabelen som hører med kamera passer ikke inn i min pc. Men tusen takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...