SophieK Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Sitter og lurer på om jeg skal prøve å bake noe godt i kveld, har såååå lyst på noe søtt! Problemet er bare at jeg ikke har så mye i skapet :-( Er det noen som har forslag eller en oppskrift? Dette er hva jeg har: Mel, melk, margarin, sukker, egg, kokesjokolade, kakao, bakepulver.. Har skikkelig lyst på boller, men det funker vel dårlig uten gjær? Takk på forhånd :-)
AllmenPåbygg Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Det eneste jeg kommer på i farta er: Sukkerdosis Enkelt og lage. (2egg + 3ss sukker eller noe lignende, vispe sammen med miksmaster til det blir hvitt.) Vafler
Mr. A Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Det eneste jeg kommer på i farta er: Sukkerdosis Enkelt og lage. (2egg + 3ss sukker eller noe lignende, vispe sammen med miksmaster til det blir hvitt.) Heter eggedosis.
SophieK Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Skrevet 28. oktober 2010 Det ble chocolate chip cookies :-D Takk for forslag, anyways!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå