Gå til innhold

Hvem kan få moderator status?


Anbefalte innlegg

Postet et litt off-topic spørsmål i denne tråden 4. juni, og bumpet igjen 13. juni. Fikk ikke svar (ikke rart da det ligger i en tråd med annet topic) så da tenkte jeg jeg skulle spørre her.

 

Hvem kan bli moderator her på hw-nettverkets forum?

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg får motstridende informasjon, and I quote:

 

*snip*  

Vidare deler me ikkje ut moderatorstatus til personar som ikkje arbeider for nettverket. Ein kan få moderatorstatus ved å ha arbeida aktivt over ein lengre periode på ein av søstersidene i nettverket, og ein vil då berre få moderatorstatus på ein gitt del av forumet.

 

Når det gjelder Anders så er det leit. Vi hadde faktisk tenkt til å høre med han om han ville være moderator på forumet

 

Prøver ikke å henge ut noen moderatorer her, heller ikke å få moderator status eller noe, berre lurer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Postet et litt off-topic spørsmål i denne tråden 4. juni, og bumpet igjen 13. juni. Fikk ikke svar (ikke rart da det ligger i en tråd med annet topic) så da tenkte jeg jeg skulle spørre her.

 

Hvem kan bli moderator her på hw-nettverkets forum?

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg får motstridende informasjon, and I quote:

 

*snip*  

Vidare deler me ikkje ut moderatorstatus til personar som ikkje arbeider for nettverket. Ein kan få moderatorstatus ved å ha arbeida aktivt over ein lengre periode på ein av søstersidene i nettverket, og ein vil då berre få moderatorstatus på ein gitt del av forumet.

 

Når det gjelder Anders så er det leit. Vi hadde faktisk tenkt til å høre med han om han ville være moderator på forumet

 

Prøver ikke å henge ut noen moderatorer her, heller ikke å få moderator status eller noe, berre lurer..

 

Er ikke sikker på hva pgressum snakket om her, men regelen har vært at kun folk innenfor nettverket er moderatorer.

Lenke til kommentar

Om du ser på Per Øivind (pgressum) sin kommentar vart denne posta for omtrent eit år sidan. Om du ser på min kommentar er den posta for mindre enn ein månad sidan. Etter at forumstyret vart oppretta, vart det fastsatt ein regel som seier at ein må ha vore aktiv medarbeider i nettverket i ein viss periode for å få moderatorstatus, og då får ein det berre i den delen av forumet som tilhøyrer sida ein arbeider for. Er saken no oppklart? :)

 

Fint. Då kan me gå ut og nyte det fine sumarveret! :)

Lenke til kommentar

pr dags dato er det kun medarbeidere i nettverket som kan bli moderatører, og det er under strenge krav. Største sjangsen du har til å bli moderatør er at du blir medarbeider på en av sidene i nettverket og jobber veldig mye og aktivt så personen som driver siden synes du er skikket til å bli moderatør.

Dette fant jeg i en tråd fra 5. mai..

 

Ganske ironisk sagt vil jeg si, ettersom sourcecode.no liksågodt kunne vært nedlagt etter altfor lite aktivitet der...

Synes det er gjennomgående blant moderatorene å ta seg selv så sinnsykt høytidelig.. Er man moderator på dette forumet, så er man ikke Gud selv om noen oppfører seg sånn.. :o

 

Håper ikke noen moderatorer tar dette som personlig kritikk, for dette er så konstruktivt som det kan bli....

Lenke til kommentar
Jeg hadde vertfall alldri giddet å være moderator på dette forumet. Er så mye usakelig og unødvendig som blir sagt her at det hadde tatt hele fritiden min å lese gjennom alle klagene jeg hadde fått gjennom PM.

 

alle forum har sitt dritt, det er fordi det er mange snålinger her i verden!

Lenke til kommentar

pr dags dato er det kun medarbeidere i nettverket som kan bli moderatører, og det er under strenge krav. Største sjangsen du har til å bli moderatør er at du blir medarbeider på en av sidene i nettverket og jobber veldig mye og aktivt så personen som driver siden synes du er skikket til å bli moderatør.

Dette fant jeg i en tråd fra 5. mai..

 

Ganske ironisk sagt vil jeg si, ettersom sourcecode.no liksågodt kunne vært nedlagt etter altfor lite aktivitet der...

Synes det er gjennomgående blant moderatorene å ta seg selv så sinnsykt høytidelig.. Er man moderator på dette forumet, så er man ikke Gud selv om noen oppfører seg sånn.. :o

Det er korrekt at det har jeg sagt, og det står jeg ved. Jeg siterte resultatet av en diskusjon i forumstyret, og var ikke derfor nødvendigvis min personlige mening. Denne regelen ble satt fordi det var folk utenfor nettverket som plutselig fikk administrator status i forumet av andre admins uten at resten hadde noe de skulle sagt i saken. Dette skapte kaos i og med at få visste hva som faktisk foregikk. Da det gjelder sourcecode.no sin stilling i nettverket så er det en annen sak, og hører IKKE til denne diskusjonen. Til det vil jeg bare si at det lønner seg ikke å snakke om ting man ikke har peiling på. Hvis du derimot VIL ta den diskusjonen så ta gjerne kontakt med meg, da jeg tar det der som en direkte fornærmelse.

 

Synes det er gjennomgående blant moderatorene å ta seg selv så sinnsykt høytidelig.. Er man moderator på dette forumet, så er man ikke Gud selv om noen oppfører seg sånn.. :o

Hva i all verden skal det bety? vi tar jobben vår i forumet seriøst, noe som en moderatør faktisk bør gjøre. Har du noe å utsette på noen moderatører (inkludert megselv) så send inn en klage istedenfor å whine her. Adressen er [email protected]. Ettersom det du sier kom etter et sitat fra meg så regner jeg med det var rettet mot meg. Isåfall vil jeg gjerne at du faktisk sender inn en klage istedenfor å gå til angrep på meg her.

 

Det er enkelte brukere som benytter seg av enhver mulighet til å henge ut moderatørene her i forumet. Til dere vil jeg bare si at hvis dere hater oss så mye så send inn en klage! Tenk selv hvordan dere ville likt å bli hengt ut i et forum som har nesten 30 000 registrerte brukere. Dette var IKKE rettet mot deg zTab, men en påminnelse til dere som faktisk føler så sterkt for oss moderatører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...