Gå til innhold

Ble jeg forsøkt svindlet av Battle.net?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvem er det egentlig som gidder å styre med authenticator hver eneste gang man skal logge seg på?

 

Har hatt WoW i noen år nå (omtrent 5 er det vel) og jeg har hittil aldri opplevd å bli hacket. Det har jeg forsåvidt ikke opplevd i noen andre spill heller. Er bare å lese mailer før du går i ekstase og trykker på alle mulige linker som blir oppgitt, så skal det nok i de fleste tilfeller gå bra.

 

Og, hvis du først er så uheldig at du på en eller annen merkelig måte blir hacket, så er det jo i grunn bare å sende en ticket til en GM, og voila!

Lenke til kommentar

visst du klikker på hyper linken i den mailen vil du se at nett addressen ikke vil være battle.net. den vil være noe som battle-forum.net

 

dette er ren svindel

 

jeg har blitt hacket en gang. hadde ikke spillt på noen måneder og når jeg skulle logge inn funka ingen ting lenger.

 

hvordan de kunne mitt passord har jeg ikke peil på men jeg sendte mail til blizzard og etter ca en uke hadde jeg kontoen min igjen.

 

har du kodene somdu autoriserte kontoen din med er det ingen problem og få den tilbake.

 

når jeg logget på etter den var hacket sto alt på kinesisk hehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ja.

 

Spamboxen på gmailkontoen min er full av sånne mailer. Får minst 5 hver dag!

 

For mitt tilfelle er det hotmailkontoen som er full. Til tross for at jeg byttet til gmail for evigheter siden. Mistenker at det kommer fra noen av de private serverene som jeg spilte på for en tid tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...