Gå til innhold

hvilke gameboy pocket, color og advance spill er best?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

selvfølgelig Pokemon red :D:love: men alle de eldre Pokemon spillene er fantastiske :love::love::love: nye har jo mista litt av sjarmen :thumbdown:

 

eneste triste er at save filene mine på Silver og fler har blitt visket bort siden "batteriet" på disse kassettene har gått ut :cry:

 

men men uansett, Pokemon er veien :w00t: kanskje kan Crash bandicoot og rayman være no også? ;)

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at du sjekker sånne top 10 eller topp 25 lister i google eller gamespot eller IGN. Da finner du lett spillene gamere syns er de beste, så kan du sjekke ut dem først.

 

Det gjorde jeg både med Wii og DS'n med stor suksess.

 

Skriv "Best GBA games" eller lignende og kikk på listene. Mange går igjen i toppen.

 

Castlevania: Aria of Sorrow er et fantastisk GBA spill.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Litt off-topic støtter jeg å sjekke topp-lister, men jeg anbefaler på det sterkeste å ikke bare sjekke dem. Slike lister har stort sett bare noen få spill som går igjen hele tiden. Spillkatalogene er langt større enn listenene, uansett plattform. Det er veldig mange klassikere som aldri blir nevnt, eller rett og slett glemt. Ville du for eksempel vurdert å kjøpe Spider-man 3 til DS? Ikke jeg heller, før jeg fikk et tips om at det er forskjellig fra de andre versjonene og faktisk ganske bra. :)

Lenke til kommentar

Nei, jeg pleier å researche nye spill ganske godt før jeg kjøper dem. Når jeg dro og kjøpte DS f.eks. hadde jeg noen topp10 spill i bakhodet som jeg fant i hylla i butikken, som DQ4 og 5 og Ace Attorney og Castlevania portrait of ruin.

 

Så skaffa jeg en R4 brikke så jeg slapp å være så kritisk og bare fant masse greier fra topplistene og testa ut.

 

Siden posteren spør etter beste spill for 3 forskjellige konsoller, tipper jeg han bare skal ha noen spill til en emulator på PC, ikke at han har dem fysisk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...