Gå til innhold

[XBOX360][FIFA11] FIFA SuperCup II


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel kun jeg og petsky igjen i min gruppe?, Mister Gnu har gitt seg og UsualMrMuffy finner jeg ikke på Xbox live..

 

:O, ser nå at petsky har spilt mo usualmrmuffy:S

 

Predacton, visst du er i min gruppe, kan vi ta en kamp i dag? I så fall klokkeslett? :)

 

PS Jeg er UsualMr Muffy

Endret av m4riuss
Lenke til kommentar

Har laget en tabell som viser hvem som går videre. Jeg har ikke tatt med eventuelle walkovers. Har bare lagt inn de kampene som er spilt. Da får vi denne tabellen:

 

post-178486-0-22498900-1289848419_thumb.jpg

 

Jeg blir gruppevinner i gruppe A, med Predection på andre.

 

I gruppe B blir TomHel gruppevinner, mens Mentisy tar andreplassen.

 

I gruppe C tar Torstein92 førsteplassen, og eveant94 andreplassen.

 

Det vil ikke bli noen endringer i gruppene utenom antall poeng hvis poengene fra de som har trekt seg blir lagt til. (mener jeg, gjerne sjekk) Predection vil ikke ta igjen meg siden han ikke spilte mot Usual MrMuffy og vil dermed bare ende opp på 10 poeng med poengene fra Mister Gnu.

 

Så da gjenstår det hvordan vi trekker sluttspillet får vi går videre. Hadde vært konge hvis noen som ikke er involvert i turneringen hadde gjort det, Latias :innocent:

 

Slik hadde tabellen sett ut hvis man får 3-0 mot de som har trukket seg i turneringen:

post-178486-0-95359000-1289849315_thumb.jpg

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Til informasjon så er dette den siste cupen jeg holder her på forumet. En del av avtalen var at det skulle være aktivitet, men ser nå at det ikke er så stor interesse likevel.

 

Hver spiller i samme gruppe møter hverandre to ganger. De to beste går videre til semien. Fristen for å få spilt disse fire kampene er lørdag 20.11.

post-170144-0-16866100-1289863079_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...