Gå til innhold

New Vegas fylt med småfeil (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen med xboxversjonen som kan si noe om størrelsen på oppdateringen der? Kom en oppdatering på PS3'en nå, men 19mb var vel litt i minste laget?

 

Edit: Bekreftet av bethesda og jeg har ikke møtt på noen bugs enda :)

Edit 2: Spillet hang seg opp en gang, så oppdateringen fikser ikke alt. Men det ser ut til at de fleste småfeilene er borte.

Endret av Ziltoid
Lenke til kommentar

Har oppdaget noen småfeil, men også en ganske stor bug, nemlig et hull så man kunne falle gjennom verden. Heldigvis spawner man tilbake ved et annet sted, men vil si det er en ganske stor bug at det er hull i gameverdenen :p.

Det har også frøset et par ganger.

Dette er på xbox.

 

Allikevel har det ikke stoppet meg, er så fan at jeg spiller uansett.

Endret av CaptainNorway
Lenke til kommentar

Jeg spiller PC-versjonen.

Jeg ryddet et av hotellene i Primm for banditter, men forlot bygningen før jeg fikk lootet dem pga. full backpack.

Når jeg kom tilbake var alle bodyene borte!?!? Det skal forhåpentligvis ikke være sånn? Altså, det er en bug?

Føler jeg gikk glipp av en god del fin loot der. Spesielt ammo, som er sårt tiltrengt så tidlig i spillet.

Lenke til kommentar

hadde fin bug i går. av en eller annen grunn ble duden min spawnet delvis i døra når jeg gikk inn i et hus, dette medførte at jeg døde mer eller mindre med en gang loadingen var ferdig...men autosave klarte spillet å få til så jeg endte opp med å bare loade-dø-loade-dø-loade-dø osv osv :ohmy:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...