Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

forelska - trenger hjelp til å tolke signaler


Anbefalte innlegg

Jeg trenger råd! Det er en jente som jeg kjenner litt, kan vel egentlig ikke betegnes som venner men vi sier det. Hun har holdt på med en kammerat av meg tidligere og derfor ble jeg litt kjent med hu. Jeg begynte og snakke med hun på facebook og vi har hatt mange og lange samtaler, greia er at jeg har blitt sinnsykt forelska i hun! aldrig følt denne føelsen noen sinne!!. Det er som regel jeg som starter samtalen og hun fortsetter:) jeg har vert hyggelig og sendt smiletegn osv til hun og fått masse smil tilbake også, har spurt hun noen ganger om hun kunne tenkt seg og ha en filmkveld eller noe med meg. Hun har pleid og vere opptatt men sagt ja og når det kom til stykket at hun var optatt. men hun har også spurt meg en gang om og finne på noe:) Åssen skal jeg tolke tegnene? vil hun bare vere venn eller kan hun vere interisert i meg også?:S:S er så SINNSYKT forelska i denne jente at det ikke går 2 min uten at jeg tenker på hun. Så har jeg også sendt hun melding i alkoholens tilstand at jeg tenker på henne hvert minutt og at jeg har sterke føelser for henne. denne meldingen sendte jeg for noen uker siden og vi har hatt hyggelige samtaler etterpå og nå nylig etter vi hadde pratet litt osv sendte hun en melding "et eller annet" og om vi skulle finne på noe til uka.

 

håper på svar fra noen jenter om hvordan jeg skal gå fram med henne.

 

Sorry for skrivefeil

 

Mvh gutt 18 år :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle tro at hun kanskje har ett lite øye til deg. Siden du har fortalt henne at du liker henne, og hun fremdeles har like mye kontakt med deg. Men hva skrev hun tilbake etter denne alkoholens melding? :p

Så hyggelig og høre::) fikk jeg tilbake. Skal også sies at jeg sendte en melding 2 min før der det sto jeg måtte snakke med hun om noe men kunne ikke ta det over chat. Da sa hun hvis det er noe du virkelig vil si så si det!

 

Er helt på tuppa og vert det i mange uker nå, ikke noen deilig føelse i det heletatt..

Endret av maggh
Lenke til kommentar
Gjest lite_å_gjøre

Nå er ikke jeg den med størst erfaring og veit at det ikke er lett, men slapp av litt! :)

Livet går videre uansett hva som skjer.

 

Og hvis det er fest så regner jeg det er litt alkohol med i bildet? Kan jo gi deg det ekstra "dyttet" du trenger.

 

Dette skulle ikke nødvendigvis bety hun føler det samme, men poenget er at hun vil bli mer kjent med deg fordi hun kanskje er på "jakt" og kanskje liker deg som person veldig godt. så det er bare å være hyggelig å reflektere deg mye så får man bare se hva som skjer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...