Gå til innhold

Hjelp til å finne en serie om en alien (tror jeg)


Anbefalte innlegg

Ok, dette blir vanskelig siden jeg husker vanvittig lite :p

 

Mener å huske følgende:

 

En fyr med blondt hår, husker ikke hvor jeg har sett han ellers, kanskje rundt 40-45 år nå. Tror han er ganske høy også.

 

Mener han plutselig bare kom til en gård i Midtvesten eller noe, så ut som det var digre åkrer der.

 

Den eneste scena jeg husker er at han fyren sitter og leser gjennom noen bøker, med mad skills, typ fotografisk minne eller noe. Tror det bor ei dame i det huset. Det neste jeg husker, aner ikke om det er samme episode en gang, er at han løper ute, kanskje han stikker fra purken eller noe.

 

Skal ikke si for sikkert at han er en alien, kan hende han er en vanlig mann som ble kidnappet av aliens, er ikke sikker.

 

Om noe av dette ringer en liten bjelle hos noen så setter jeg stor pris på svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

En god gammel bump! :)

 

Glemmer i lengre perioder hele denne greia, men fikk det på hjernen igjen nettopp, og det går ikke over av seg selv heller :)

 

En liten detalj til, tror skuespilleren ikke er amerikansk. Muligens britisk eller noe i den dur.

Han ligner kanskje litt på Jeremy Irons, bare litt glattere og penere.

 

Har sett skuespilleren i andre serier/filmer også, men husker veldig lite.

 

Uansett, mistenker denne serien er ganske bra, får bare håpe jeg ikke har innbilt meg hele greia :)

 

Takk for tips!

Lenke til kommentar

Du kan jo gå inn på en serie på imdb og så gå helt nederst på siden der hvor det står "People who liked this also liked..." Så kan du klikke deg igjennom en del serier og se om du kanskje finner den slik.

Takk for tipset, det skal jeg prøve.

 

Kyle XY?

Nei, var ikke den heller. Men takk likevel :)

Lenke til kommentar
Taken?

 

Bra gjort å tippe Taken for tredje gang i en tråd på en side. :p

 

On-topic, kan det være Dr. Who? Eller Roswell?

 

 

Nei, var ikke noen av de heller, ellers takk.

Sjekka Doctor Who og det så interessant ut, så noe godt kom ut av det likevel :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...