Mr_Tiger Skrevet 15. oktober 2010 Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Hvis noen har en intel pentium W/MMX tech cpu liggende, vi jeg gjerne kjøpe denne:) Det hadde vært fint om viften fulgte med også. Eller om noen vet om hvor jeg kan kjøpe en slik cpu i Østfold distriktet. Edit: trur kanskje at jeg har lagt dette innleget på feil sted, fint om moderator kan flytte den til riktig kategori:) Beklager så mye, men det er litt tidlig på morgenkvisten. Endret 15. oktober 2010 av cmf_Tiger 1
hallgeirl Skrevet 15. oktober 2010 Skrevet 15. oktober 2010 Hvis noen har en intel pentium W/MMX tech cpu liggende, vi jeg gjerne kjøpe denne:) Det hadde vært fint om viften fulgte med også. Eller om noen vet om hvor jeg kan kjøpe en slik cpu i Østfold distriktet. Edit: trur kanskje at jeg har lagt dette innleget på feil sted, fint om moderator kan flytte den til riktig kategori:) Beklager så mye, men det er litt tidelig på morgenkvisten. Slik i tilfelle du ikke får napp her på forumet, så kan ebay være en mulighet. Finnes masse gammelt der. http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=pentium+mmx+socket+7&_sacat=0&_odkw=pentium+mmx&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313
Mr_Tiger Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Skrevet 15. oktober 2010 Hvis noen har en intel pentium W/MMX tech cpu liggende, vi jeg gjerne kjøpe denne:) Det hadde vært fint om viften fulgte med også. Eller om noen vet om hvor jeg kan kjøpe en slik cpu i Østfold distriktet. Edit: trur kanskje at jeg har lagt dette innleget på feil sted, fint om moderator kan flytte den til riktig kategori:) Beklager så mye, men det er litt tidelig på morgenkvisten. Slik i tilfelle du ikke får napp her på forumet, så kan ebay være en mulighet. Finnes masse gammelt der. http://shop.ebay.com...6.c0.m270.l1313 Takk for svar, tenkte ikke på dette i farten:)
LMH1 Skrevet 15. oktober 2010 Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Bare husk på om vareverdien med frakt er over 200 kr, må du legge til 25% Mva. Hvis dette ikke blir betalt, kan man risikere å måtte betale for lagerkostadene for posten. Selv forstår jeg ikke hvorfor folk vil ha en så gammel prosessor. 300 mhz enkeltkjerne er jo ingen ting. Da hadde jeg heller brukt penger på et ITX maskin med en Atom prosessor, ikke så kraftig den heller, men sikker 2-4 bedre en hva en sokkel T Pentium MX prosessor er. Mobile-ITX høres spennede ut, da får man nok plass til hovedkortet i lommen. Endret 15. oktober 2010 av LMH1
Skognisse Skrevet 15. oktober 2010 Skrevet 15. oktober 2010 Bare husk på om vareverdien med frakt er over 200 kr, må du legge til 25% Mva. Hvis dette ikke blir betalt, kan man risikere å måtte betale for lagerkostadene for posten. Selv forstår jeg ikke hvorfor folk vil ha en så gammel prosessor. 300 mhz enkeltkjerne er jo ingen ting. Da hadde jeg heller brukt penger på et ITX maskin med en Atom prosessor, ikke så kraftig den heller, men sikker 2-4 bedre en hva en sokkel T Pentium MX prosessor er. Mobile-ITX høres spennede ut, da får man nok plass til hovedkortet i lommen. Tror nok ikke det er til daglig bruk, han er på jakt etter det kanskje noe historie greier, eller titt på absolutt foreldet maskinvare.
thomit Skrevet 15. oktober 2010 Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Har en helt ubrukt Pentium 3 733 MHz liggende, hvis det er av interesse. Endret 15. oktober 2010 av thomit
Mr_Tiger Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Skrevet 15. oktober 2010 Hehe, det er gammel cpu:) Den står i en høyhastighet fres her på jobben og produsenten ville selge meg et nytt kort som kostet 30000kr, fant selv ut at det sto 2 stk mmx cpu`er der og den ene var defekt. Fant en kar i Norge som hadde en slik cpu til salgs. Jeg spurte han om 100kr var nok og det syntes han hørtes mye ut:) Greit, 50 da. Ok, sa han da:) Hyggelig kar:) Han skulle vel egnetlig ha 1$ for den på ebay, så han gjorde et varp her:) Fint at det fremdels finnes hjelpsomme mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå