Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

En ting jeg alltid har lurt på:

 

Når du går tur med hunden, bestemmer den seg for å legge en kabel på fortauet.

Du har med hundepose, og plukker opp kabelen.

........Og noen lar posen med kabelen ligge igjen på fortauet i stedet for å kaste den i søpla.

 

Om du er så hensynsløs at du lar den ligge igjen på fortauet, hvorfor pakke den inn først? Da blir den jo ikke bio-nedbrytbar.

 

Jeg skjønner heller ikke logikken bak det. De satser vel på at noen andre (de søppelplukkerne du ser i noen land, men som ikke finnes her i samfunnet) skal ta dem opp hvis de er pakket inn.

 

Problemet er at det ikke finnes søppelspann langs veiene lenger her heller, så da må man bære på dem til man kommer hjem i verste fall. Mange synes å ha et problem med det.

 

Her i strøket har velforeningen fått satt opp en gigantisk søppeltønne der turstiene møtes oppe i åsen. Så går man den veien har man et sted å kvitte seg med posene. Men jeg savner gamle dager da det hang søppeldunker på lyktestolpene med jevne mellomrom, og renholdsverket tok seg tid til å tømme dem.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe jeg ser rett som det er:

Folk i butikken som forsyner seg med rundstykker, grønnsaker eller noe sånt oppi en plastpose. Så ombestemmer de seg og bare legger posen fra seg som om det er helt ok.

 

Frister av og til å rappportere slike, men det blir kanskje vel drøyt.

Ikke drøyt, latterlig.

Lenke til kommentar

 

På den annen side fikk du nevnt at du fikser soloen på Comfortably Numb, og alle som spiller Gilmour-soloer som trening får stjerne i boka.

 

Geir :)

Vel, jeg kan ikke skryte på meg at jeg kan hele ennå, men jeg holder på å lære meg den.. . Sist prosjekt var Another Brick In The Wall (part 2). :)

 

Når man snakker om det så irriterer det meg at jeg kan så få sanger på gitar... Jeg setter meg et mål, bruker lang tid på å lære meg låta relativt godt og så dabber interessen av ettersom jeg begynner å klare det...

Endret av CFM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Du har ikke dødd. Det må da være positivt?

Kan hende han havner i helvete hvis han dør , akkurat som Bill og Ted.....:D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...