cowboy bob Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Har ikke 3G i abonnementet og i motsetning til med Instagram kan man ikke bare ta masse bilder når man er offline og sende dem etterpå når man kommer seg på Wifi, hvis ikke hadde jeg tatt bilde av masse mer jeg ser.
Skjelvgråt Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Enig. Han svarer ikke mine snaps heller. Helt grusomt. Men dere kan jo snappe meg: mltsnap
ThePredator9 Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Min snap er bigboyelvebu svarer på alle snaps klem kristi
Carlgutt Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Får telefon fra store søster "Hei jeg er inn i leiligheten din nå, mamma ville at jeg skulle hente noen greier her..." Fyyy faen så invadering av privatlivet mitt. Det verste er jo at det ligger litt av hvert strødd ut over der, så nå kan jeg sikkert vente meg en god alvors prat når jeg kommer tilbake til byen. Shit, Når folk bare stikker rett inn i leiligheten sånn så får de egentlig bare tåle det dem ser. Min snap er bigboyelvebu svarer på alle snaps klem kristi Så hyggelig med en ny forum pike da! Du er ganske søt egentlig, hehehe. Bare å si i fra hvis du trenger noe hjelp til å finne ut av ting på forumet, jeg er ganske dreven! Endret 4. januar 2013 av Carlgutt
Pubé Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Du må gjemme hasjnarkotikasprøytene dine bedre. Endret 4. januar 2013 av Knut Knudsen 1
Slimda Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Fyyy faen så invadering av privatlivet mitt. Det verste er jo at det ligger litt av hvert strødd ut over der, så nå kan jeg sikkert vente meg en god alvors prat når jeg kommer tilbake til byen. Shit, Når folk bare stikker rett inn i leiligheten sånn så får de egentlig bare tåle det dem ser. Hørt om lås på dørene?
Slimda Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Det er da høyst relevant når folk invaderer ditt privatliv?
cowboy bob Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Enig. Han svarer ikke mine snaps heller. Helt grusomt. Men dere kan jo snappe meg: mltsnap snappet deg nå Hørt om lås på dørene? søsteren har vel reservenøkkel i tilfelle han faller og brekker begge beinene og ikke greier å åpne når hun kommer for å hjelpe
Slimda Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Reservenøkkel gis bare til personer man stoler på.
cowboy bob Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 ja klart, men han trodde vel at han kunne stole på sin egen søster iom de er i kjøtt og blod.
cowboy bob Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 det er en viktig lekse å lære, at de som egentlig skulle være de nærmeste er de som kommer til å såre deg hardest...heldigvis for carlgutt lærte han leksen på en såpass uskyldig måte istedenfor å brått bli forrådt på en skikkelig fæl måte, som f.eks da Pussy begynte å tyste på hva de andre i familien gjorde i sopranos
Carlgutt Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Stoler på storesøster ja. Vet hun ikke sladrer til mamma.
ThePredator9 Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Hvor gammel er du, og hva er det som ligger på gulvet du ikke ville hun skulle finne ut om?
Carlgutt Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Hvor gammel er du, og hva er det som ligger på gulvet du ikke ville hun skulle finne ut om? Send meg en PM, søta, så kan du komme å se selv... edit: Gammel nok Endret 4. januar 2013 av Carlgutt
ThePredator9 Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Jeg må nok skuffe deg. Jeg er skjeggete med hår over hele kroppen, benker 170kg og har kuk. Jeg er stikk motsatt av hva du hadde forestillt deg, er jeg redd.. 4
chriztr Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 Jeg må nok skuffe deg. Jeg er skjeggete med hår over hele kroppen, benker 170kg og har kuk. Jeg er stikk motsatt av hva du hadde forestillt deg, er jeg redd.. Kan jo hende han regnet med dette Fikk ikke trent markløft i dag irriterer meg!
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 4. januar 2013 Skrevet 4. januar 2013 "Sendingen er utlevert", fra postens sporing. Verste løgnen jeg har vært borti, ingenting i postkassa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå