Dubious Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden ^fmj skrev (59 minutter siden): QD-OLED ser nå veldig bra ut, men man holde tungen rett i munnen når samme modell kan ha forskjellig panel. Når begge har WOLED er visst LG å foretrekke siden det er deres panel, de har bedre prosessering og oppskalering, Samsung er visst mest opptatt av QD-OLED. Samsung har ikke DV.
^fmj Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Dubious skrev (6 timer siden): Samsung har ikke DV. Ja, det stemmer, men det er vel ikke en dealbreaker for majoriteten?
Dubious Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden ^fmj skrev (4 timer siden): Ja, det stemmer, men det er vel ikke en dealbreaker for majoriteten? For alle som liker å se film. De som ikke bryr seg, kjøper bare en TV. De kommer ikke hit for å spørre om hvilken TV de skal kjøpe. Derfor Samsung selger så mange.
Tycho Urke Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hvor unintelligent jeg er. Jeg skulle ønske jeg ikke var klar over, hvor unintelligent jeg faktisk er.
Dubious Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Trippel Trumf i dag. Fikk e-post like før 11, og melding nå rett etter 13. Jeg handler før 11, og hadde ingen handleplaner i dag. Skal fortsatt ikke handle i dag, ihvertfall ikke på Meny.
Delvis Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden Dubious skrev (23 minutter siden): Trippel Trumf i dag. Fikk e-post like før 11, og melding nå rett etter 13. Jeg handler før 11, og hadde ingen handleplaner i dag. Skal fortsatt ikke handle i dag, ihvertfall ikke på Meny. Det irriterte meg også. Men fant ut at de neste gangene kommer opp på google. Ser ut som det blir en ny mulighet alt neste uke, tordag den 11.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå