Gå til innhold

Opera 11 får utvidelser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det ingen som har blitt antatt for å være et troll når de har påpekt småmangler, og alle browsere har fanboys, så det virker noe påtatt å komme her og moralisere over Opera. Pleier du å moralisere over brukere av nettleseren du foretrekker selv?

Du bare sa "ikke mat trollene" eller "han er bare ute etter bråk" sånn ut av det blå?

 

Nå er jeg ikke så mye på Chrome-forum, men det har hendt at jeg har "moralisert" over fanbois av Firefox.

 

Jeg har lagt ekstra godt merke til at enkelte her på forumet, spesielt enkelte Opera- eller Linux-brukere, mer eller mindre antyder at folk som ikke liker eller påpeker mangler med for eksempel Opera på enkelte områder for dem personlig, er idioter. Jeg kan ikke se at jeg har sett det med for eksempel Firefox-, IE- eller Chrome-brukere. Ihvertfall ikke i like stor grad.

 

Denne tråden er et godt eksempel. Jeg har forøvrig vært mangeårig Opera-bruker og er Linux-bruker.

Endret av RattleBattle
Lenke til kommentar

Noen roper høyt for bagateller

Noen er hårsåre.

 

Når dette kombineres så eksploderer det.

Det er nok det som har skjedd her.

 

Det er bare slik at enkelt aldri blir fornøyd

 

Det er jo ikke være en at hvis man er misfornøyd med nettleseren man har så bruker man en annen nettleser.

 

Man må også respektere at man har forskjellig meninger om hvordan man vil ha en nettleser.

Noe som fungerer for enkelte er ikke sikkert funger for andre

 

Jeg har fåt det inntrykket at enkelt vil påtvinge (ubevist ) sine valg av nettleser på andre selv om de andre ikke er fornøyd med den nettleseren. Da må noe gå galt et sted

Lenke til kommentar

Nå er det ingen som har blitt antatt for å være et troll når de har påpekt småmangler, og alle browsere har fanboys, så det virker noe påtatt å komme her og moralisere over Opera. Pleier du å moralisere over brukere av nettleseren du foretrekker selv?

Du bare sa "ikke mat trollene" eller "han er bare ute etter bråk" sånn ut av det blå?

 

Nå er jeg ikke så mye på Chrome-forum, men det har hendt at jeg har "moralisert" over fanbois av Firefox.

 

Jeg har lagt ekstra godt merke til at enkelte her på forumet, spesielt enkelte Opera- eller Linux-brukere, mer eller mindre antyder at folk som ikke liker eller påpeker mangler med for eksempel Opera på enkelte områder for dem personlig, er idioter. Jeg kan ikke se at jeg har sett det med for eksempel Firefox-, IE- eller Chrome-brukere. Ihvertfall ikke i like stor grad.

 

Denne tråden er et godt eksempel. Jeg har forøvrig vært mangeårig Opera-bruker og er Linux-bruker.

Det har da vært flere folk i denne tråden enn denne personen.

 

Og joda, det er mange fanboys av både Firefox og Chrome. Det ble jo til og med skrevet en lang artikkel om Firefox-fanboys for en tid tilbake, og hvor brutale de var. Prøv å komme med kritikk av Chrome eller Firefox i tråder om disse, så får du virkelig pepper. Du har nok litt selektiv hukommelse og legger ikke merke til disse fordi du bruker disse nettleserne selv.

 

Problemet her er ikke å påpeke mangler, men å rett og slett lire av seg usaklige og nedsettende kommentarer.

Lenke til kommentar

Det at jeg ved en påpeking av et positivt aspekt ved Opera 11, skal bli antatt for å være et troll når jeg påpeker småmangler ved min favorittnettleser, synes jeg bare blir for tåpelig.

Dette bekrefter mitt inntrykk av enkelte Opera-brukere. Det er nok bare en liten minoritet som er godt synlig, men skaper et negativt inntrykk. Opera viser jo at de går mot den verste fanboi-kjernen ved å gi støtte for utvidelser, noe som er veldig bra. Opera blir også mer aktuelt her i gården, hvis man får støtte for utvidelser og at det så klart kommer gode utvidelser.

Jeg vet ikke om noen av dere henviste til mitt innlegg nå- men mitt innlegg var ikke ment som nedrakking i "fanboymodus", men heller som en påpekelse at Opera faktisk har synkronisering, om ikke Egil hadde fått det med seg :-) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...