Gå til innhold

Angriper Openoffice.org


Anbefalte innlegg

Hvis microsoft gidder å bruke masse penger på en svertekampanje mot openoffice, så betyr det én ting: De "taper" penger på at openoffice finnes. De er redd. Bra.

 

efikkan: Grammatikkontroll kommer etterhvert nå, med enklere funksjoner til å begynne med, og vi håper på å ta knekken på ord delings syndromet [sic] etterhvert. http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/grammar

 

jpsalvesen: Sjekk ut libreoffice, se link hos risotto77

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som en kar som er borti dette ikke langt fra hver dag så kan jeg si at ordbok systemet til open office er helt elendig, noen er så heldig at den gjenkjenner språket og stiller det rett mens andre må inn på verktøy og begynne å velge språket når dokumentet er nettopp laget så lime inn teksten der for at det skal funke og hos noen så nekter det å funke i det hele tatt samme hva vi prøver oss på og alle maskinene er satt opp likens (imager).

Lenke til kommentar

Som en kar som er borti dette ikke langt fra hver dag så kan jeg si at ordbok systemet til open office er helt elendig, noen er så heldig at den gjenkjenner språket og stiller det rett mens andre må inn på verktøy og begynne å velge språket når dokumentet er nettopp laget så lime inn teksten der for at det skal funke og hos noen så nekter det å funke i det hele tatt samme hva vi prøver oss på og alle maskinene er satt opp likens (imager).

Hehe, skjønner godt at du synes det. Jeg tror ikke noen utviklere ville ha klart å komme opp med et program som kan tolke så lange setninger som det du kommer med :!:
Lenke til kommentar

Jeg tolket den som om du mente at man ikke kunne la dette gå under definisjonen av "syndrom"

"Orddelingssyndromet" finnes ikke da tilnærmet ingen sliter med orddeling (slik du beskriver orddeling). Derimot er det mange som konsekvent sliter med særskriving, som du er inne på, og vi mener derfor det samme. Jeg kunne nok vært litt mer presis, men det er ikke like moro :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...