Gå til innhold

Helt latterlig å bli utestengt i Singleplayer (Starcraft)


Anbefalte innlegg

Uff, uff og uff.. Jeg blir helt lei meg her altså.

 

Blizzard lager et spill, sammen med dette spillet kommer det en rekke BETINGELSER SOM KJØPEREN MÅ GODTA FOR Å FÅ LOV TIL Å SPILLE SPILLET.

 

Folk bryter sin avtale med Blizzard, og Blizzard nekter de å spille det.

 

HVA FAEN ER DET SOM ER SÅ VANSKELIG Å FORSTÅ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Terms of Service er å betrakte som en kontrakt og har den hensikt å gi den som tilbyr en tjeneste, her Blizzard, visse rettigheter. Hadde det ikke vært juridisk bindene ville ikke den som tilbyr tjenesten hatt rettigheter i det hele tatt, så det er jo selvfølgelig ikke riktig.

 

Om du kan finne en kilde som bekrefter at TOS ikke er juridisk bindene skal jeg bøye meg i støvet, men inntil det så er argumentasjonen din fryktelig tynn.

 

Jeg har ikke sagt at EULA o.l ikke er juridisk bindene, jeg har sagt det er omdiskutert, og antakelig ikke hjuridisk bindene i norge. Lenken din viser jo at det er omdiskutert også i USA.

 

Den som tiblyr tjenesten har masse rettigehter, loven gir de endel rettigheter, i tilegg står de fritt fram til å lage en ordentlig kontrakt, istedet for tvilsommme EULAer.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uten at jeg orker å blande meg inn i argumentasjonen her, vil jeg bare påpeke at jeg synes det er fantastisk at Blizzard tar kampen mot juksere alvorlig. Om det er Achievements eller multiplayer er revnende likegyldig for min del. Fint at det blir nulltoleranse. For er det noe som ødelegger spill, så er det juksere.

 

Hvordan ødelegger det spillet for deg at folk jukser i singleplayer? Og hvordan synes du det ødelegger spillet for de at du ønsker å ødelegge spillet deres?

 

AtW

Hvor har jeg nevnt singleplayer? Achievements og multiplayer er begge online. Jeg er en som bryr meg om Achievements, og vil ikke at folk skal jukse i den delen heller. Hva er problemet egentlig? Det er fult lov å jukse i enspilleren, og Blizzard har skrudd av sjansen for å få Achivements under juksing. Det er først når tredjepart program kommer inn i bildet ting får konsekvenser. Jeg synes Blizzard har gjort dette på en god måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hvorfor skal de bruke penger på det når du allerede har alt av cheats du trenger for å komme deg igjennom spillet, som også er gjort klart ved at de deaktiverer achievements? Eneste grunnen jeg kan se er for achievements.

 

Gikk inn på CheatHappens, og traineren som er der gjør ikke noe nytt som ikke kan gjøres lovlig i spillet. Greit at du med ha opp map editor for å få til noen av de mer avanserte tingene, men de er tilgjengelig for brukere på lovlig vis som ikke får deg bannet.

 

Bruke penger på hva? Stenge ute folk som cehater i singleplayer? De trenger ikke å bruke penger på det for min del, faktisk vil jeg at de ikke skal gjøre det. Det er åpenbart at det er teknisk mulig å gjøre mye mye mere med 3djeparts-programvare enn det er med noen begrensede muligheter for cheating som er innebygd, selv om jeg ikke kjenner alle programmene som finnes, eller cheatkodene.

 

AtW

 

Uff, uff og uff.. Jeg blir helt lei meg her altså.

 

Blizzard lager et spill, sammen med dette spillet kommer det en rekke BETINGELSER SOM KJØPEREN MÅ GODTA FOR Å FÅ LOV TIL Å SPILLE SPILLET.

 

Folk bryter sin avtale med Blizzard, og Blizzard nekter de å spille det.

 

HVA FAEN ER DET SOM ER SÅ VANSKELIG Å FORSTÅ?

 

Blizzard behandler betalende kunder som dritt uten god grunn, og folk blir rettmessig irritert, hva er det som er så vanskelig å forstå?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uten at jeg orker å blande meg inn i argumentasjonen her, vil jeg bare påpeke at jeg synes det er fantastisk at Blizzard tar kampen mot juksere alvorlig. Om det er Achievements eller multiplayer er revnende likegyldig for min del. Fint at det blir nulltoleranse. For er det noe som ødelegger spill, så er det juksere.

 

Hvordan ødelegger det spillet for deg at folk jukser i singleplayer? Og hvordan synes du det ødelegger spillet for de at du ønsker å ødelegge spillet deres?

 

AtW

Hvor har jeg nevnt singleplayer? Achievements og multiplayer er begge online. Jeg er en som bryr meg om Achievements, og vil ikke at folk skal jukse i den delen heller. Hva er problemet egentlig? Det er fult lov å jukse i enspilleren, og Blizzard har skrudd av sjansen for å få Achivements under juksing. Det er først når tredjepart program kommer inn i bildet ting får konsekvenser. Jeg synes Blizzard har gjort dette på en god måte.

 

Jeg snakker om singleplayer, de som er sperret hhar blitt sperret for å bruke det i singleplaye, det kand u vel vanskelig protestere på? Blizzard publiserer mine achievments uten at jeg har valgt, eller har noen mulighet til å slå det av. Hvorfor vil ikek du at folk skal jukse under singleplayer? Hvorfor bryr du deg? Hva med at du bannes for å bruke banshees i singple-player? Jeg liker uniten, jeg vil ikek at folk skal bruke den... Hva med macros i singleplayer, greit å bruke det?

 

AtW

Endret av ATWindsor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke tenkt på det som singleplayer. Starcraft II har per definisjon ikke en singleplayerdel. Når hva du oppnår i Singleplayer overføres til profilen din på nettet så blir det helt feil å nevnte Singleplayer.

 

ATWindsor, du virker som en oppegående person, men når du fortsetter å terpe på det samme om igjen og om igjen og fullstendig ignorer hva som er nevnt så begynner jeg å tvile. Folk kan jo selvfølgelig jukse så mye de vil, det er jo derfor det er innebygde juksekoder. Så hva er det du egentlig prøver å argumentere for?

 

Disse kvasiargumentene dine med banshee og macroer drar egentlig ting helt ut av kontekst. For dette er det ingen bestemmelse for i henhold til TOS.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Jeg slenger meg inn her og vil presisere et par ting:

 

1. Hadde spilleren spilt i offline modus hadde han ikke blitt bannet, men han spilte mens han var logget på battle.net. Warden finner ut at en spiller bruker tredjepartsprogramvare som også kan brukes til å jukse i multiplayer mens han er logget på battle.net, noe kunden har lovet han ikke skulle gjøre, og blir dermed bannet.

 

2. Hadde han spilt i offline modus hadde han så klart ikke fått achievement heller, men hele grunnen til ath an jukset var jo så klart for å få achievement.

 

3. Kunden ble ikke permabannet, han ble bannet i 14 dager, som kan anses som en advarsel spør du meg. Jeg syns en permaban i dette tilfellet ville vært drøyt, men det var jo ikke dette som hendte. Dessuten spilte han jo bare singleplayer uansett, så hvorfor bry seg?

 

4. Jeg er enig i at achievements til del ikke er viktige, men hvorvidt noe er viktig eller ikke er ikke opp til den enkelte å bestemme, det er opp til flertallet av spillerbasen å bestemme. Når millioner av mennesker som spiller starcraft 2 syns det er viktig å beholde integriteten i achievements, da er det viktig å beholde denne, uansett om noen enkelte mennesker mener det ikke bør spille noen rolle. Deres mening er ikke universal. Flertallet bestemmer. Om ingen hadde brydd seg om achievements hadde sikkert ikke blizzard gjort det heller, men det er deres jobb å tilfredsstille flertallet av spillerbasen, og dermed er de nødt til å forhindre at folk jukser seg til achievements, spesielt igjennom 3parts programvare, noe som abso abso absolutt ikke er lov fra før av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke tenkt på det som singleplayer. Starcraft II har per definisjon ikke en singleplayerdel. Når hva du oppnår i Singleplayer overføres til profilen din på nettet så blir det helt feil å nevnte Singleplayer.

 

ATWindsor, du virker som en oppegående person, men når du fortsetter å terpe på det samme om igjen og om igjen og fullstendig ignorer hva som er nevnt så begynner jeg å tvile. Folk kan jo selvfølgelig jukse så mye de vil, det er jo derfor det er innebygde juksekoder. Så hva er det du egentlig prøver å argumentere for?

 

Disse kvasiargumentene dine med banshee og macroer drar egentlig ting helt ut av kontekst. For dette er det ingen bestemmelse for i henhold til TOS.

Hvorfor blir det helt feil, man spiller alene mot en PC, det er singleplayer.

 

Det hjelper ikke om du sier det samme mange ganger om det er feil. Folk kan ikke juske så mye de vil, jeg tipper det tar meg tiden det tar å lese gijennom tilgjengelige cheatcodes, pluss 10 sekund, å finne en måte å jukse på som ikke dekkes. Jeg argumenterer med at når folk spiller singleplayer, så kan de gjøre hva faen de vil, uten at blizzard skal blande seg.

 

Så om banshee hadde vært nevnt i ToS var det helt greit? Makroer dekkes helt fint av formuleringen "any other unauthorized third-party software designed to modify the Service, any Game or any Game experience;" Det gjør å sette på spesielle typer AA i skjermkortkontrollpanlet ditt også, eller ett program som gjør at skjermen din vises i svart/hvitt, synes du det hadde vært helt fett å bli bannet for å gjøre det i singleplayer?

 

AtW

 

Herregud AtW, blizzard behandler kundene slik som de har gjort seg fortjent til ved å bryte den avtalen de ingikk med blizzard da de aktiverte spillet/lagde seg en battle.net account.

 

Folk føler seg dårlig behandlet når det er de som i utgangspunktet ikke respekterer blizzard sine regler.

 

De har ikke gjort seg fortjent til noe slikt, derimot har blizzard gjort seg fortjent til et større økonomisk tap av slik framferd, la oss håpe de får som fortjent.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gud, hvordan kan du mene at de ikke har gjort seg fortjent til noe slikt?

 

Blizzard spillet, blizzard lagde reglene og blizzard sa klart ifra om hva som skjer hvis folk bryter de reglene.

 

Folk som har blitt bannet har absolutt ingen ting å klage over.

 

Fordi de har spilt helt vanlig i singleplayer.

 

Har du noengang lest en EULA? De er fulle av pisspreik, og kan bety hva som helst, det er ikke klart i det hele tatt at blizzard skal bruke banhammeren vilkårlig. Dette er forøvrig vilkår man ikke før lest før etter man har kjøpt og åpnet spillet. Folk ahr masse å klage over, det er kundefiendtlig framferd.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke tenkt på det som singleplayer. Starcraft II har per definisjon ikke en singleplayerdel. Når hva du oppnår i Singleplayer overføres til profilen din på nettet så blir det helt feil å nevnte Singleplayer.

 

ATWindsor, du virker som en oppegående person, men når du fortsetter å terpe på det samme om igjen og om igjen og fullstendig ignorer hva som er nevnt så begynner jeg å tvile. Folk kan jo selvfølgelig jukse så mye de vil, det er jo derfor det er innebygde juksekoder. Så hva er det du egentlig prøver å argumentere for?

 

Disse kvasiargumentene dine med banshee og macroer drar egentlig ting helt ut av kontekst. For dette er det ingen bestemmelse for i henhold til TOS.

Hvorfor blir det helt feil, man spiller alene mot en PC, det er singleplayer.

 

Det hjelper ikke om du sier det samme mange ganger om det er feil. Folk kan ikke juske så mye de vil, jeg tipper det tar meg tiden det tar å lese gijennom tilgjengelige cheatcodes, pluss 10 sekund, å finne en måte å jukse på som ikke dekkes. Jeg argumenterer med at når folk spiller singleplayer, så kan de gjøre hva faen de vil, uten at blizzard skal blande seg.

 

Så om banshee hadde vært nevnt i ToS var det helt greit? Makroer dekkes helt fint av formuleringen "any other unauthorized third-party software designed to modify the Service, any Game or any Game experience;" Det gjør å sette på spesielle typer AA i skjermkortkontrollpanlet ditt også, eller ett program som gjør at skjermen din vises i svart/hvitt, synes du det hadde vært helt fett å bli bannet for å gjøre det i singleplayer?

 

AtW

 

Herregud AtW, blizzard behandler kundene slik som de har gjort seg fortjent til ved å bryte den avtalen de ingikk med blizzard da de aktiverte spillet/lagde seg en battle.net account.

 

Folk føler seg dårlig behandlet når det er de som i utgangspunktet ikke respekterer blizzard sine regler.

 

De har ikke gjort seg fortjent til noe slikt, derimot har blizzard gjort seg fortjent til et større økonomisk tap av slik framferd, la oss håpe de får som fortjent.

 

AtW

 

Faktum er jo at Singleplayerdelen forgår på nettet på din egen bruker. At du personlig mener singleplayer er en universell spillmodus som er fredet i allespill gjør ikke dette til sannhet.

Jeg tror ikke vi kommer noen vei her før du setter deg inn i at Singleplayer på Starcraft II ikke er som Singleplayer på f.eks Command & Conquer.

 

Og forresten, som det akkurat ble nevnt, en kan jo bare skru på Offline mode og jukse til fingrene blør om det er hva en har lyst til. Men hvorfor ble ikke dette gjort? Jo for brukeren som jukset ville ha Achievements.

 

Edit: Så inlegget ditt over her nå, så svarer på det også. Du aksepterer Terms of Service når du lager en Battle.net-bruker, og dette er veldig gjeldene juridisk da den presiserer at du kun har rettigheter til å bruke hva som ligger på serverene deres så lenge du ikke bryter rettningslinjene. Om du ikke er enig, så godtar du ikke, er ikke værre enn det.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Men hvorfor skal de bruke penger på det når du allerede har alt av cheats du trenger for å komme deg igjennom spillet, som også er gjort klart ved at de deaktiverer achievements? Eneste grunnen jeg kan se er for achievements.

 

Gikk inn på CheatHappens, og traineren som er der gjør ikke noe nytt som ikke kan gjøres lovlig i spillet. Greit at du med ha opp map editor for å få til noen av de mer avanserte tingene, men de er tilgjengelig for brukere på lovlig vis som ikke får deg bannet.

 

Bruke penger på hva? Stenge ute folk som cehater i singleplayer? De trenger ikke å bruke penger på det for min del, faktisk vil jeg at de ikke skal gjøre det. Det er åpenbart at det er teknisk mulig å gjøre mye mye mere med 3djeparts-programvare enn det er med noen begrensede muligheter for cheating som er innebygd, selv om jeg ikke kjenner alle programmene som finnes, eller cheatkodene.

 

AtW

 

Som jeg sa tidligere, hvorfor skal de bruke penger på at bruk av tredje parts programvare skal disable achievements når det er innebygd cheats som allerede gjøre det?

 

Og jo jeg vil at de skal banne folk som cheater til seg achievements de ikke har fortjent. Jeg bryr meg personlig ikke om folk har achievements jeg ikke har, eller om de fikk de uten cheats, men forstår at andre bryr seg. Dermed støtter jeg fult ut at folk som bruker det blir banna.

 

Du kan sikkert gjøre ting enklere med tredje parts programvare, men det kan også gjøres i map editor. Igjen fra CheatHappens sin trainer til SC2: "Instant Cooldowns, Unlock Research, Unlimited Credits, Minerals, Gas, Troops, Kill Enemy Resources, Reveal Map, Instant Build, Instant Units, God Mode, Super Damage, Unlimited Unit Energy, Heal Unit/Structures, Drain Unit/Structures, Add Kills, Save/Load Position (Teleport), Speed up/Slow Down Units, Increase/Decrease Fire Rate, Increase/Decrease Unit Range, Instant Control of Entire Map, Control Enemy Units, Increase/Decrease Mission Timer. Made exclusively for Cheat Happens. WRITTEN FOR THE PATCHED (1.1.1.16605) RETAIL VERSION OF THE GAME. May not work with all versions. Read the included readme file with Notepad for important instructions on using the trainer. This trainer features customizable hotkeys. SINGLE PLAYER OFFLINE USE ONLY. USE AT OWN RISK."

 

Allerede der ser jeg flere ting som kan gjøres med de innebygde cheatsene, og det som ikke kan gjøres med de finnes i map editoren. Både innebygd cheats og og map editor er fult lovlig.

 

Legg også merke til notatet på slutten. "Use at own risk". >_>

Lenke til kommentar

Uten at jeg orker å blande meg inn i argumentasjonen her, vil jeg bare påpeke at jeg synes det er fantastisk at Blizzard tar kampen mot juksere alvorlig. Om det er Achievements eller multiplayer er revnende likegyldig for min del. Fint at det blir nulltoleranse. For er det noe som ødelegger spill, så er det juksere.

 

Hvordan ødelegger det spillet for deg at folk jukser i singleplayer? Og hvordan synes du det ødelegger spillet for de at du ønsker å ødelegge spillet deres?

 

AtW

Hvor har jeg nevnt singleplayer? Achievements og multiplayer er begge online. Jeg er en som bryr meg om Achievements, og vil ikke at folk skal jukse i den delen heller. Hva er problemet egentlig? Det er fult lov å jukse i enspilleren, og Blizzard har skrudd av sjansen for å få Achivements under juksing. Det er først når tredjepart program kommer inn i bildet ting får konsekvenser. Jeg synes Blizzard har gjort dette på en god måte.

 

Jeg snakker om singleplayer, de som er sperret hhar blitt sperret for å bruke det i singleplaye, det kand u vel vanskelig protestere på? Blizzard publiserer mine achievments uten at jeg har valgt, eller har noen mulighet til å slå det av. Hvorfor vil ikek du at folk skal jukse under singleplayer? Hvorfor bryr du deg? Hva med at du bannes for å bruke banshees i singple-player? Jeg liker uniten, jeg vil ikek at folk skal bruke den... Hva med macros i singleplayer, greit å bruke det?

 

AtW

 

Du vender/ vrir på det meste vi presiserer nå.

 

Ingen har blitt bannet av å jukse gjennom spillet. Folk blir bannet av å jukse til seg Achievements, og under spill over nett. Du bare bruker det samme argumentet om og om igjen. Dette berører deg jo ikke i hele tatt! Hvorfor bry seg?

 

Folk kan jukse så mye de vil under enspillerdelen. Det er til og med lovlig!. Det er når de jukser for Achivements jeg bryr meg. Ikke du, men jeg. Noen bryr seg om Achievements, og dette veit Blizzard. Dette er grunnen til at de er rettferdige mot oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vilkår man leser når man lager seg en battle.net konto. Noe man kan gjøre før man kjøper spillet, og må gjøre for å aktivere og spille det..

 

Singleplayer eller ikke, bruk av 3rd party software er forbudt. Pluss at det cheatsa har virkning på Achievements. Noe som mange bryr seg om, og mange ikke bryr seg om.

Lenke til kommentar

Mye uklarhet og synsing i denne tråden over hvorfor man blir bannet. Bashiok fra Blizzard kom med følgende statement:

<br><br>

We are not banning players for using single-player cheats.

 

The confusion all comes from an inaccurate statement that we think cheating in single player negatively affects achievements or some such. Not the case. I don't even know if the person who this story is based on actually got banned, but if they did, it's because they were using a hack inside a multiplayer game.

 

I would recommend that if you want to cheat in single player StarCraft II games, use the ones we put in there. A lot of the hacks out there work in both single and multi. If you get a third party hack and intend to only use it for single player, and then go play a mutiplayer game with it still on, you're bound to get tagged.

<br><br>Med andre ord, ikke så ille som mange hevder :)<br><br>Edit: Formattering fungerer ikke lenger :(<br> Endret av Patton
Lenke til kommentar

"ZOMG, somone haz moar azhievements than I haz"

 

Vanligvis er det jo ekstremt enkelt å "jukse" seg til achievements selv om man ikke bruker hack. MW2 for eks. Men nå har jeg null peiling på SC2, så det er godt mulig at ALLE achievements faktisk må oppnåes slik de er ment å opnnås. Noe sier meg at det ikke er tilfellet.

 

Og btw. Hvem i alle dager leser disse EULA greiene? Side opp og side ned med masse random tekst. Waste of time imo.

Endret av Tå.
Lenke til kommentar

"ZOMG, somone haz moar azhievements than I haz"

 

Vanligvis er det jo ekstremt enkelt å "jukse" seg til achievements selv om man ikke bruker hack. MW2 for eks. Men nå har jeg null peiling på SC2, så det er godt mulig at ALLE achievements faktisk må oppnåes slik de er ment å opnnås. Noe sier meg at det ikke er tilfellet.

 

Og btw. Hvem i alle dager leser disse EULA greiene? Side opp og side ned med masse random tekst. Waste of time imo.

 

Bare fordi folk ikke gidder å lese det gjør det ikke ugyldig, så det er igrunn irrelevant.

Lenke til kommentar

Uten at jeg orker å blande meg inn i argumentasjonen her, vil jeg bare påpeke at jeg synes det er fantastisk at Blizzard tar kampen mot juksere alvorlig. Om det er Achievements eller multiplayer er revnende likegyldig for min del. Fint at det blir nulltoleranse. For er det noe som ødelegger spill, så er det juksere.

 

Hvordan ødelegger det spillet for deg at folk jukser i singleplayer? Og hvordan synes du det ødelegger spillet for de at du ønsker å ødelegge spillet deres?

 

AtW

Hvor har jeg nevnt singleplayer? Achievements og multiplayer er begge online. Jeg er en som bryr meg om Achievements, og vil ikke at folk skal jukse i den delen heller. Hva er problemet egentlig? Det er fult lov å jukse i enspilleren, og Blizzard har skrudd av sjansen for å få Achivements under juksing. Det er først når tredjepart program kommer inn i bildet ting får konsekvenser. Jeg synes Blizzard har gjort dette på en god måte.

 

Jeg snakker om singleplayer, de som er sperret hhar blitt sperret for å bruke det i singleplaye, det kand u vel vanskelig protestere på? Blizzard publiserer mine achievments uten at jeg har valgt, eller har noen mulighet til å slå det av. Hvorfor vil ikek du at folk skal jukse under singleplayer? Hvorfor bryr du deg? Hva med at du bannes for å bruke banshees i singple-player? Jeg liker uniten, jeg vil ikek at folk skal bruke den... Hva med macros i singleplayer, greit å bruke det?

 

AtW

 

Du vender/ vrir på det meste vi presiserer nå.

 

Ingen har blitt bannet av å jukse gjennom spillet. Folk blir bannet av å jukse til seg Achievements, og under spill over nett. Du bare bruker det samme argumentet om og om igjen. Dette berører deg jo ikke i hele tatt! Hvorfor bry seg?

 

Folk kan jukse så mye de vil under enspillerdelen. Det er til og med lovlig!. Det er når de jukser for Achivements jeg bryr meg. Ikke du, men jeg. Noen bryr seg om Achievements, og dette veit Blizzard. Dette er grunnen til at de er rettferdige mot oss.

 

Jeg "vrir og vender" ved å stille spørsmål, spørsmål som kanskje får folk til å tenke over hvor langt de er villig til å gå for å legge seg opp i andres singleplayer-opplevelse.Kanskje få folk til å tenke over hvor latterlig det er det de forfekter.

 

Man har ikke noe annet valg enn å "jukse til seg acievments" om man jukser på den måten, blizzard velger å vise mine achievments til verden helt uten min innvirkning og uten at jeg har sagt det er greit.

 

AtW

 

 

Bare fordi folk ikke gidder å lese det gjør det ikke ugyldig, så det er igrunn irrelevant.

 

Og bare fordi du påstår det mange ganger, gjør de ikke juridisk bindene, jeg har allerede vist til det tøvet som står i slike eulaer, som i praksis innebefatter omtrent alt av aktiviteter.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvis folk ikke liker reglene for spillet, hvorfor:

a) Kjøper de spillet.

b) Spiller de spillet.

c) Hvis gode grunner for a og b, hvorfor bryter de reglene som er for spillet, slik at de mister rettighetene til å spille?

 

Enkelte er dummere enn de har godt av og forventer at verden skal innrette seg etter dem og danse etter deres pipe hele tiden. Andre er voksne og skjønner at de må innrette seg etter verden noen ganger. Gjett hvilken kategori denne spilleren havner i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...