Gå til innhold

Ericsson t610 VS Nokia 7250


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny mobil og det er 2 mobiler jeg har sett på som jeg kunne tenkt meg.

Faktorer jeg har sett på er minnet til ericsson som er betraktelig lavere, 2mb mot 6mb, har dette noe avgjørende faktor egentlig?

Prisen er også lavere enn nokia sin.

SEr også ut som de er flere tekniske finesser på ericsson sin mobil.

 

Lurer på hvilke erfaringer dere har av disse 2 mobilene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessuten har vell ikke 7250 mer en 4mb minne? Kan mulig ta feil. Har selv en T610 og anbefaler den langt over 7250, da jeg har prøvd begge over tid. Mer finesser til en billigere penge, kan valget være så vanskelig :) Det eneste jeg mangler er mer minne (som du også er inne på), men det holder hvis du ikke er av den typen som kjøper mobil fordi du vil ha en spillemaskin/kamera/liten pc - men faktisk skal bruke den til telefoni :) Deilig mobil (T610 altså :smile: )

Lenke til kommentar
t610 helt klart.

 

7250 har ikke bluetooth, pluss den har (som alle andre nokia) *****-mms....i tillegg har t610 større skjerm og mer sexy looks...

 

Synes T610 er en meget bedre gjennomført telefon. 7250 har lite å stille opp med.

 

Dette med looks er en smakssak. T610 er av den typen du enten elsker eller hater.

Lenke til kommentar

Valget mellom N7250 og SEt610 bør ikke være vanskelig. Les testen på amobil [N7250 fikk 4`r og SEt610 fikk 6`r (derav den BESTE 6`rn dem noen gang har gitt) + at SEt610 koster nesten 1000 kroner mindre, og er en mye bedre mobil. Jeg bare nevner MMS (ikke leke-nokia-jalla-mms) BT!!! SKJERM!! 65k vs. 4k!! :lol: og mobilen er mindre men større skjerm (og da er heller ikke tastene for små) kameraten min har 7250, og jeg har prøvd den en liten periode. OK, den har radio, men jeg tror ikke at folk som har en mobil med radio bruker den så veldig ofte at det gjør no. så er det mer minne, noe som er bra eller skal jeg heller si at det er dårlig på SEt610, noe det er. men så kan du som sagt overføre bildene via BT. og jalla-IR`n 7250.. for no tull, kan jo ikke overføre bilder via IR engang..! :roll: personlig synes jeg 7250 er finere enn t610, men t610 er mer lekker og stiligere.. og mye mer praktisk, og mye bedre og mye billigere.. er valget vanskelig da?

Lenke til kommentar

psilocybe skrev:

tok meg ikke mer enn en dag å fylle opp det 16mb mmc-kortet som fulgte med 3650'en min.

 

Det er stor forskjell på hvor mye lagrinsplass man trenger på f.eks. en 3650/7650/P800 osv og T610/7250 osv.

 

På min P800 ville jeg gjerne ha mer enn 28 mb lagringsplass, men der blir jo plassen fort brukt opp på store programmer, videoer, mp3 filer, og større bilder.

 

På T610 er ikke 2 mb så ille synes jeg, programmene er mye mindre, man har hverken video eller mp3 og bildene er mindre.

 

Jeg synes ikke man kan sammenligne lagringsplass i 3650osv med T610.

Lenke til kommentar
psilocybe Skrevet: 30 Jun 2003 14:57 Tittel:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Dunestar skrev:

 

Selvfølgelig! Enkelte er avhengig av stor og god plass på mobilen, og da er det nødvendig med minst 5.5 mb.

 

Det jeg mente er at til normalt briefe-bruk om du vil, holder 2 mb rikelig.

 

 

håh, håh. morsom, du.

 

tok meg ikke mer enn en dag å fylle opp det 16mb mmc-kortet som fulgte med 3650'en min.

 

Hadde 3650 med 128mb brikke og den var jo full hele tiden. Har en T610 og har ALDRI plassproblemer. Video og mp3 driter jeg i når kvaliteten blir så ræva som på 3650. Når en mobil med video kan sammenlignes med dagens HDTV og DVD skal jeg ha den.

 

poenget er at tar jeg masse bilder så minnet blir fullt, er email funksjonen veeldig grei å ha, send bildene hjem på pcen og slett de fra mobilen :yes: 2mb på en T610 er helt OK men 2mb til hadde ikke vært galt :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...