Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hotmail er web mail, så den mailen har du ikke på maskinen men i "innboks" på hotmail.

 

ALDRI trykk på et link, eller åpne filer fra en sender/person du ikke kjenner til.

 

Ja, den du har der er mest sannsynlig noe tull med.

 

 

Hei

 

Jeg har sånn på min hotmail også.

Er det noe jeg kan gjøre for å stoppe utsending av slik virusmail,eller må jeg avslutte denne kontoen?

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke er du som sender ut mailen klarer du heller ikke stoppe denne type mail i en av dine mailbokser. SPAM-mail (og virus-mail) florerer på internett og vil lande i de fleste mailbokser i hopetall. Skal du unngå å få denne type mail må du avslutte alle dine mailbokser og aldri lage noen nye.

 

Nå har du i startinnlegget visket ut info som evt. kunne hjelpe oss i å identifisere dette som ren SPAm eller ren virus/trojanermail.

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke er du som sender ut mailen klarer du heller ikke stoppe denne type mail i en av dine mailbokser. SPAM-mail (og virus-mail) florerer på internett og vil lande i de fleste mailbokser i hopetall. Skal du unngå å få denne type mail må du avslutte alle dine mailbokser og aldri lage noen nye.

 

Nå har du i startinnlegget visket ut info som evt. kunne hjelpe oss i å identifisere dette som ren SPAm eller ren virus/trojanermail.

 

hva er det du trenger får å vite det da :) gir gjerne opplysninger, men ikke emailen min og andre sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...