Gå til innhold

Ulovlige Scripts , lett å bli tatt? (Eller som det kalles, nulled scripts)


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har sett på flere forumer at man kan nedlaste "Nulled" scripts(Facebook, youtube). Da nedlasta jeg Facebook..For å vite at det virkelig var sant..Så tenkte jeg at jeg kan få bruk for det..Det stod "Nulled" på trådoverskriften..Da hørte jeg at det er ulovlig, så jeg slette hele greia..

 

Men hvorfor er folk ute etter sånne scripts når de vet at de kan bli tatt? Jeg så på et forum der mange folk var ute etter scripts..

 

Hva er enkelig "nulled"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tror ikke på meg? jeg opplastett den i en halv time til webserveren min..Den funka helt perfekt..Helt til jeg slettet den.

 

Men er det lov da? til å ha en egen facebook side? det var spørsmålet mitt.

 

Prøv selv om du ikke tror meg..du vil bli overbevist uansett.

Lenke til kommentar

Om dere ser på linken står det jo rett ut at det er en reimplementasjon av Facebook. Ikke noe mystisk med dette. Tydeligvis har noen giddet å reimplementere hele Facebook (99% sikkert på en dårligere ikke-skalerbar måte). Stusset imidlertid over at de prøver å selge denne til 99$. Tipper de bryter noen lover der men tviler på at du får noen straff for å kjøre dette til privat bruk. Om du derimot har tenkt til å reklamere for siden og få folk til å registrere seg osv. bryter du garantert noen lover.

Lenke til kommentar

Du tror ikke på meg? jeg opplastett den i en halv time til webserveren min..Den funka helt perfekt..Helt til jeg slettet den.

Nei, jeg tror ikke du har klart å kopiere det som faktisk ligger på server-siden - for Facebook...

 

Prøv selv om du ikke tror meg..du vil bli overbevist uansett.

Jeg er overbevist om at du er en tøysekopp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...