Gå til innhold

T610 - Antenne/dekning


Anbefalte innlegg

Kjøpe T610 i går og er så langt veldig fornøyd med den. Men jeg sliter litt med dekningen. Stort sett så viser dekningsindikatoren bare 2-3 streker innendørs. Hjemme, så falt faktisk dekningen helt bort flere ganger i går. Jeg har Netcom abonnement og har tidligere hatt flere Nokia telefoner uten tillsvarende problem. En Nokia 3210 med Netcom viser nesten full dekning hjemme mens T610 sliter.

 

Er det noen andre som føler at antennen på T610 er dårlig, eller kan det være noe galt med min? :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du bør gjøre er å sjekke hvordan dekningen er ved å ha en samtale gjennom tlf'en. Har fått inntrykket at t610 viser at det er dårlig dekning, men det går allikevel an å ha helt normale samtaler. Og det er jo det som teller, ikke hvor mange prikker den viser..

Lenke til kommentar

Jeg fikk også min T610 og føler dekningstripene er langt nede. Tipper dette er typisk for alle T610. Skal jeg forøvrig peke på noe som irriterer meg så må det være at "joysticken" eller pekepinnen ikke er helt "glatt" i alle retninger (føler litt motstand når jeg beveger den oppover).

 

En ting til... Det stod i manualen at telefonen kunne bruke opptil 30 sek ved første oppstart. Min var oppe på 7-8 sekunder. Noe som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar

Min også var oppe på ca 10 sek. I tillegg så tok det ikke de annonserte 30min før batterikonet viste ved første lading. Ikonet kom opp med en gang og var fulladet etter bare 3 timer. Noe uvanlig med tanke på at Noka telefonen skal ligge til lading 10-12 timer første gang.

Lenke til kommentar

Vel, poenget med å la mobben lade lenge første gang er for å starte alle cellene i batteriet. Personlig klarte jeg ikke vente lenger enn 4 timer, men tipper det ikke er så altfor stor forskjell på batteritiden om den ligger i 4 eller 16 timer..

 

Det som irriterer meg er den jævla flimrende skjermen...har nok fått en herpa mobil ja, flimrer hver gang den loader noe...

Lenke til kommentar

Heh... Er merkelig det der. Hver gang jeg kjøper gadgets så finner jeg alltid noen småfeil med dem (f.eks litt treg styrepinne på T610). Det jeg alltid gjør er å veie opp stresset med å levere inn mobilen og vente på den mens den er på reparasjon mot å leve med "feilen" på mobilen. I dette tilfellet tror jeg nok jeg skal overleve :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...