Gå til innhold

Tråd for klesmerker du syns er oppskrytt


Anbefalte innlegg

 

 

Misfornøyd med Nudie? Hvilke bukser har du kjøpt da?

 

Jeg har tre jeans fra Nudie. To av de har fantastisk kvalitet, den tredje, som forresten egentlig har best passform med god margin har to hull i skrittet etter et års bruk omtrent. Det skal sies at den buksen som røk i skrittet heller ikke kostet mer enn 800 kroner. Men generelt synes jeg ikke Nudie er oppskrytt egentlig. Tiger of Sweden derimot er jeg helt enig i.

 

Var et par dongeribukser som så slik ut på knærne etter ca 1 år. Og det ene er slitt fra innsiden og ut så vidt jeg kan forstå, og det er jo faktisk ganske sjokkerende på en bukse som skryter på seg god kvalitet.

post-39786-1287607915,0973_thumb.png

post-39786-1287607922,8642_thumb.png

post-39786-1287607932,8697_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har komplekser mot Nudie. Jeg har aldri hatt Nudie, men likevel klarer jeg ikke å like dem. Mulig denne kompleksen har grobunn i at noen medstudenter svært jevnlig går i Nudie. Jeg har liksom ikke så lyst til å bli sammenliknet med dem, derfor unnlater jeg å kjøpe Nudie.

 

Den ser jeg. Da jeg gikk på ungdomsskolen for et par år siden hadde 10-12 stykker på seg samme svarte Nudie buksen hver dag. Men der skal man jo ikke skille seg ut så det funket jo for de.

 

Jeg burde skaffe meg noen nye bukser forresten. Jeg så gjennom skapet mitt for en time eller to siden og fant ut at jeg bare bruker 3-4 bukser jevnlig. Pluss en rød chino, men den er litt vanskelig å.. bruke, av og til, hvis dere fanger sladden min?

 

Utenom det synes jeg Dolce & Gabbana og Armani er kraftig oppskrytt.

Lenke til kommentar

Lol, bygdenorge altså... I Oslo/Bærum/Asker tar man på seg russebuksen når russetiden starter, dvs. når busskåringen på skolen man går på er. Som regel rundt 24-25 april.

 

Edit: Og dåp? Er det noen som fortsatt gjør det? :p

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lol, bygdenorge altså... I Oslo/Bærum/Asker tar man på seg russebuksen når russetiden starter, dvs. når busskåringen på skolen man går på er. Som regel rundt 24-25 april.

 

Edit: Og dåp? Er det noen som fortsatt gjør det? :p

 

Det er 6-7 dager ekstra da, samt - jeg er usikker :p Er ikke så oppdatert på russefronten, for å si det mildt.

 

Er russedåp i hele Rogaland såvidt jeg vet, men igjen - det er særdeles lite om russ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...