Gå til innhold

katoder i bil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heh.. det er jo ikke akkurat snakk om å lyse opp hele bilen da.. og ei 30 cm katode lyser jo ikke så værst..

 

Lyser nok bra nok opp. De jeg har i min maskin lyser opp et helt rom, så det holder nok til en bil. Men problemet er at de som er i PC'en mest sansynlig ikke egner seg til å ha i en bil ettersom den er full av vibrasjoner o.l. Katoden tåler ikke så veldig mye før den blir ødelagt. Du kan jo teste ut! Inverter må du ha uansett. Spørsmålet er om den bruker 12V eller om den bruker mindre.

 

-Chief- blink.gif

Lenke til kommentar
sånne kald katoder er jo sjukt billige i forhold til hva det koster hvis en skal kjøpe sånt som virkelig er beregna på bil.. fort 100-200 kr mer..

 

Oki, hvis det å spare 150 kroner er helt SINNSYKT for deg, så lurer jeg egentlig hvilken bil du har !!! :o :o

 

Meget bra poeng. Er vel ikke noe poeng i å lyse opp en Lada Samara 1.1L

 

-Chief- blink.gif

Lenke til kommentar

Broren min teste mine 2 catoder i bilen sin, det sa bare poff så lukta di svidd!! Ikke vet jeg...kanskje bror min er en newb?!? :lol:

Men en tanke som slo meg, er strømmen like stabil i en bil som i en PC?

For det catode kitett er vel fin elektronikk som ikke tåler allverdens...

Lenke til kommentar

vi får prøve å se.. er bare no drit som skal sitte i dæsjebordet (har ikke peiling på åssen det skrives :p ) tror det er best å bestille noe normale greier som skal sitte forran i grillen der et eller annet sted.. har ikke så god peiling å bil selv att det gjør noe så.. men hadde vert litt gøy å prøvd..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...