Gå til innhold

Vurderer ny gaming-pc


Anbefalte innlegg

Avstandssykker ( om du mener skruene mellom HK og kabinett) følger med kabinett :thumbup:

 

Kjølepastaen er smørt på fra fabrikk.

 

Skal du ha en annen CPU kjøler enn det som følger med CPU må du kjøpe kjølepasta serarat. Du kan ikke ta vekk pastaen og bruke den på ny :tease:

Endret av Slaps'ærn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lykke til med byggingen. Her er det masse kompetanse, så bare spør.

 

Skal oppgradere min PC, og har landet på samme HK, CPU og GPU som deg. RAM'en jeg tenkte på er denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=479398

 

Men jeg har sett lite erfaringer av i7 950.

Er det noen her som har spesifike erfaringer?

Pris vs. ytelse og om en annen i7 eller i5 prosessor kan være et alternativ.

 

Jeg har OCZ Stealth Xtreme 600W PSU

Samsung SyncMaster 2443aw monitor (kjører 1920x1200 oppløsning)

 

Jeg spiller for det meste CoD:2, og skal spille Black OPS, og fremtidige FPS-spill. La oss ikke glemme Diablo 3. Uten å måtte oppgradere PC'en på noen år.

 

Kjører Windows 7 32-bit, men skal innstallere 64-bit etter kjøp av oppgradering.

Endret av Code_66
Lenke til kommentar

Bare hyggelig å hjelpe, toern ;) Er jo også greit når man sitter å skriver på en PC som inneholder de komponentene man snakker om! :new_woot:

 

Code_66: Kan vel egentlig være like greit om du oppretter en egen post på spørsmålet ditt, blir mer oversiktlig sånn.

 

1600MHz CAS 8 er gode speccs på ram, og vil være godt nok for ditt bruk. Kvaliteten på selve brikkene du har sett på har jeg ingen formening om, men de har jo fått gode tilbakemeldinger på komplett :thumbup:

 

Pris og ytelse til prosessorer kan det skrives lange bøker om, så for en lengre diskusjon rundt temaet foreslår jeg at du oppretter en ny tråd.

 

Håkon

Lenke til kommentar

Bare hyggelig å hjelpe, toern ;) Er jo også greit når man sitter å skriver på en PC som inneholder de komponentene man snakker om! :new_woot:

 

Code_66: Kan vel egentlig være like greit om du oppretter en egen post på spørsmålet ditt, blir mer oversiktlig sånn.

 

1600MHz CAS 8 er gode speccs på ram, og vil være godt nok for ditt bruk. Kvaliteten på selve brikkene du har sett på har jeg ingen formening om, men de har jo fått gode tilbakemeldinger på komplett :thumbup:

 

Pris og ytelse til prosessorer kan det skrives lange bøker om, så for en lengre diskusjon rundt temaet foreslår jeg at du oppretter en ny tråd.

 

Håkon

 

Har opprettet en ny tråd her.

 

Setter pris på tilbakemeldinger. Helst så fort som mulig. Vil bestille i løpet av helgen, før tilbudene utgår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...