Gå til innhold

er sent?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Driver er kjipt. Jeg synes iallefall det, men det er siden bilen tåler så forj`vli lite. Men jeg tror det er noe cheats involvert,men og kjøre med den hastigheten i driver er iallefall MYE..

Er mye mer fan av Midtown madness jeg

Skrevet
Driver er kjipt. Jeg synes iallefall det, men det er siden bilen tåler så forj`vli lite. Men jeg tror det er noe cheats involvert,men og kjøre med den hastigheten i driver er iallefall MYE..

men min skjermkort problemer med Midtown madness :(

tror fordi jeg har GeForce FX 5900U ?

ja, riktig jeg bruk cheats 8)

Skrevet
jeg lurer på dere er det bil kjører sen ? :woot:
Nei bilen kjører nok veldig fort. Husker det var noen cheats codes som gjorde at bilen nærmest lettet når man ga full gass! :lol:
Skrevet

hehe, syyyk fart, så ikke det før jeg kikka for tredje gang...

bykjøring i 189 mph er nok ikke det jeg starter å lære om noen måneder, nei, hehe...:lol:

Skrevet

:roll:

Skrevet

:roll:

Han skrev i annen tråd at han hadde fått det fra en fabrikk i Tyskland.

(Hvis det var det du :roll:'a for da?)

• 2 år senere...
Skrevet
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...