Gå til innhold

trenchcoat som frakk?

feggy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det under noen omstendigheter muligheter for å bruke en svart trench som frakk?

Lurt på kjøpe begge deler, men hvis trench fungerer ser jeg ikke poenget med begge.. Noen tanker / innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det jeg også har kommet fram til. Men hadde dere reagert hvis noen gikk i feks dress og trenchcoat?

Nope, ned burde gå helt fint ;) Bare se etter at trenchen passer med en dress under, for eksempel i skuldrene.

Skrevet

Ja, det jeg også har kommet fram til. Men hadde dere reagert hvis noen gikk i feks dress og trenchcoat?

Hvis det er dårlig vær ville det vært mer naturlig med en trench enn en vanlig frakk. Men på vinteren er det en annen sak.

Skrevet

Trenchcoats er vel forbeholdt blotter-pervoer og folk som vil skjule masse skytevåpen når de går inn på skolen?

Du tenker på duster frakk.

Skrevet

Men okei.. Trench funker altså fett hvis jeg forstår dere riktig :) Er det noen vitale ting man må huske på når man går til anskaffelse av en slik en?

Skrevet

Gå for en dobbeltspent. Vær obs på armlengden - ser dumt ut om de er for lange eller for korte. Sjekk at spennen ser ordentlig ut og ikke ser ut som no plastdrit. For øvrig kan du jo bare knyte "beltet" bak og du har noe som forfra ser ut som en frakk. Synes personlig ikke det ser pent ut når man dropper hele beltet ettersom hempene bak røper hva du egentlig går med.

Skrevet

Jeg skal gå med beige trench til bukse og jakke i kveld.

Har knytt beltet bak på ryggen, dette gjør også at den får litt slimmere fit som passer meg bra siden jeg er så tynn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...