Zetheus Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Er det mulig å partiellt betale litt av beløpet for et nytt fly ved bestilling, og resten ved levering?
Henrik C Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Du kan requeste et fly der du gjør slikt, men ikke alle er villige til å gjøre det. Du bør høre litt på forumet og se om noen er villige til å gjøre det for deg.
Zetheus Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Meh, tror jeg ender opp med å kjøpe meg en Fokker 100 i stedet for en Boeing 737 da, så slipper jeg å vente til i morgen med å bestille. Blir for mye stress med det systemet uansett, siden jeg ikke nødvendigvis ender opp med et fly heller
KKake Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Et BAe ATP er bestilt, det skal få ta over Dash-8-100-ens ruter og forhåpentligvis dra inn mer penger. Blir nok en del omrokkeringer da, og sitter vel igjen med noen ubrukelige Vardaxer til slutt ...
Henrik C Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Gjorde samme selv. Tror den skal inn fra LAX, har funnet en del veldig kurante ruter der - f.eks. får jeg inn rundt 32.000 på en liten rute på 18 nm (ja, atten. LAX til Burbank Bob Hope) med ATRen, men nå tror jeg at jeg skal prøve meg på noen litt lengre ruter østover. De smårutene er perfekte for å få makset ut tiden!
Makri Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg pleier å kjøre: Lite fly til små flyplasser og stort fly til store flyplasser. Har du base i Hong Kong? Er ikke det mye konkurranse der fra en viss Cathay? Jeg ser han innimellom, men større konkurranse fra Monster etellerannet. Planer å ta over i Asia for det meste, ekspandere litt til øst-eurpe, russland og amerika. time will show. for alt jeg vet kan jeg bli presset ut om 5 minutter av vår alles "kjære" Cathay
Imsvale Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Ikke la navnet lure deg. Cathay er like lite kinesisk som KLM Cityhopper.
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Skrevet 1. oktober 2010 Ikke la navnet lure deg. Cathay er like lite kinesisk som KLM Cityhopper. Hehe, jeg lurte på om Cathay hadde base i HKG fordi det ekte flyselskapet Cathay Pacific har det. Han har nemlig ikke funnet på navnet selv. Er rimelig idiotsik om han oppkaller seg etter Cathay og ikke har base i Hong Kong da. Blir som om jeg kaller meg SAS og har base i India. Does not make sense.
saftsus Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Har vært med en liten uke jeg også nå. Selskapet heter Absolut Airline Gikk forøverig i fella tidlig i uka, kjøpte et fly som kosta mer å vedlikeholde enn det tjente inn så jeg måtte bare skrape det med -4mill på konton. Har henta meg opp igjen nå, leaser en ATR 42-320 sånn passe dyrt men tjener på det. Tenkte jeg skulle kjøpe inn et nytt fly i morgen engang, noen som vet av et bra fly til rundt 10-12mill. Er godt fornøyd med ATR 42-320, men hvis noen vet av et som er bedre så mottas det med takk!
IskaldCola Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Har vært med en liten uke jeg også nå. Selskapet heter Absolut Airline Gikk forøverig i fella tidlig i uka, kjøpte et fly som kosta mer å vedlikeholde enn det tjente inn så jeg måtte bare skrape det med -4mill på konton. Har henta meg opp igjen nå, leaser en ATR 42-320 sånn passe dyrt men tjener på det. Tenkte jeg skulle kjøpe inn et nytt fly i morgen engang, noen som vet av et bra fly til rundt 10-12mill. Er godt fornøyd med ATR 42-320, men hvis noen vet av et som er bedre så mottas det med takk! Til den prisen får du ATR 72-200/210, BAe ATP og ATR 42 som er gode kjøp alle sammen. Har en del ATR 72 i flåten min, og de genererer en god del penger. Du må bare se på hva som er viktigst for deg. ATR-42 har få seter, men veldig lang rekkevidde. ATR-72 og BAe ATP er veldig like, og du må se på hva du trenger mest av fart eller lang rekkevidde. Ser du holder til i Zürich. Da vil nok ATP eller ATR 72 være best for deg, hva du velger er opp til deg. Husk på at det finnes flere typer ATP, der alle heter det samme, men koster forskjellig og har forskjellig rekkevidde. Når det gjelder ATR 72 er 200-utgaven best, den er raskere og har lengre rekkevidde.
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Skrevet 1. oktober 2010 For litt over 9M får du også en Fokker 50 High Performance. 58 seter, ganske god speed og grei range.
IskaldCola Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 For litt over 9M får du også en Fokker 50 High Performance. 58 seter, ganske god speed og grei range. Den er heller ikke dum. Ser på listen over nye fly at det er kommet et som heter "BAe Jetstream J61". 70 seter, 270 speed, 733 range og koster €8,765,013. Dette er bra hvis du ikke trenger rekkevidden.
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Skrevet 1. oktober 2010 For litt over 9M får du også en Fokker 50 High Performance. 58 seter, ganske god speed og grei range. Den er heller ikke dum. Ser på listen over nye fly at det er kommet et som heter "BAe Jetstream J61". 70 seter, 270 speed, 733 range og koster €8,765,013. Dette er bra hvis du ikke trenger rekkevidden. Får vel replace Vardaxen med den eller en ny Fokker da!
IskaldCola Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Du kan få kjøpe 707-en min hvis du vil! Den er verdt 140M, og jeg kunne godt tenke meg å bytte den ut med en 737 eller airbus som koster mindre i vedlikehold Edit: Den har kallenavnet: M. Gandhi, det er grunn nok til å kjøpe den i selv selv Endret 1. oktober 2010 av iskaldcola
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Jeg tror nok ikke Gandhi vil trives med Tolstoj, Stalin, Dostojevski og Tchaikovskij. Gandhi kan jo ikke Russisk edit: Glemte Kafka. Endret 1. oktober 2010 av Mchansern
IskaldCola Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg tror nok ikke Gandhi vil trives med Tolstoj, Stalin, Dostojevski og Tchaikovskij. Gandhi kan jo ikke Russisk edit: Glemte Kafka. Kan forandre navn på den til B. Jeltsin i stedet, så kan du lease den for 10M
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Skrevet 1. oktober 2010 Nja, er ikke fond of leasing. Tror jeg heller kjøper et halvgreit fly til 10M jeg, men takk for tilbudet. Min 707 begynner også å bli litt halvgammel.
IskaldCola Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Hehe, 10M er mye for leasing, skal godt gjøres å tjene på det! Leaser et concorde til 10M, slev om flyet tjener inn 550.000 om dagen, så tjener jeg lite totalt sett
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Skrevet 1. oktober 2010 Hvor flyr du Concorden? Regner med langruter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå