Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske nylig begynt å spille, og synes det er ganske gøy. Må nesten ta meg i å gå inn å sjekke loadfactor`en og bank balansen:)

Begynner å få spart opp noen kroner, så da lurte jeg på om noen som kan anbefale meg et fly som blir det andre i parken. Verdenen jeg spiller i har kommet til år1963, og har spart opp til rundt 5mill. Men om det er et fly man bare må ha( :innocent: ) så klarer jeg å vente litt til :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er Golden Air? Du kjører to fly på La Guardia - Charlotte/Douglas International.

Johan Golden kanskje? hehe. Er mange inn på serveren som er ganske så anonyme her på forumet, eller hvertfall tråden her.

Skrevet (endret)

Da har jeg passert 300,000 passasjerer. Og snart kommer det 38 nye Airbus A320-200 og noen store 767 til å støvsuge det europeiske markedet mer :p

Men nå må jeg henge opp klær :p

Endret av untouch4ble
Skrevet

Uff.. Har ikke gjort noe på en del dager nå, og har fortsatt en haug med fly som står og venter på å bli satt i drift. Var litt demotiverende å få 60-70 fly på en gang  :p

Registrerer også at loadfactor synker jevnt og trutt, så på tide å kjempe tilbake snart  ;) 

Skrevet

Holder på å sette inn noen av flyene nå ja  ;) Skrapet en haug med fly for å erstatte de, men så fikk jeg aldri tid. Har masse ruter, spesielt fra Orly, Heathrow og Frankfurt som må settes i drift igjen  :p

767-300ER til salgs btw. Halv pris  :)

Skrevet (endret)

Det øker bare raskere og raskere helt til man ikke gidder å styre så ekstremt lengre   :) Jeg har hatt 100M +- i lang tid nå, og sier meg egentlig fornøyd med det   :p 

Edit: untouch4ble, er det du som er Livestrong? :realmad:

Endret av iskaldcola
Skrevet (endret)

Hehe, DOC stiger fort når du har mulighet til å bestille 10 fly vær dag(ikke spilldag), da er det opp til deg om du gidder å støvsuge markedet fullstendig:) Selv er jeg på 76 nå.

Edit: Ja det er meg iskaldcola

Endret av untouch4ble
Skrevet

Hehe, sorry :) Tenkte å vente på å bevege meg over dammen for å støvsuge markedet der, så jeg har klikka tulling i europa, har 343 flyvninger fra Amsterdam og 373 fra London, kommer også oppi ca 370 fra Paris og Roma snart og:)

Skrevet

Hehe, sorry :) Tenkte å vente på å bevege meg over dammen for å støvsuge markedet der, så jeg har klikka tulling i europa, har 343 flyvninger fra Amsterdam og 373 fra London, kommer også oppi ca 370 fra Paris og Roma snart og:)

Hmm..... Liker ikke det jeg hører  ;)

Men vær forberedt på konkurranse hvis du kommer til USA  :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...