Gå til innhold

bra touch-mobil under 3000


Kineeh

Anbefalte innlegg

Jeg skal få meg ny mobil, jeg er 14 år, så jeg betaler ikke selv. Jeg ønsker meg veldig en touch-mobil, men den kan ikke koste over 3000, så en Iphone er ikke aktuelt.

Jeg hadde veldig lyst på HTC wildfire, men etter å ha lest noen tester om den, har jeg ombestemt meg. Den skal visst være veldig dårlig.

HTC desire synes jeg ser litt stor ut, men jeg har jo ikke sett den i virkeligheten , så jeg vet ikke , blir man vant til størrelsen?

Håper noen har forslag til brae touch-telefoner til meg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

x10i mini pro er kjempebra. har den ikke selv, men min mor har den, og den er kjempebra. Kan ambefale den. Men om du skal ha en telefon under 3k, så bør du kjøpe med abbonomanget du har. Da blir det billigere å kjøpe enn om du skal kjøpe uten binding. Snakk med personen som betaler abbonomanget ditt, siden det er den personen som da må skrive under.

 

x10i mini kan også ambefales :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

beklager at jeg ikke har svart før nå, har vært i syden, kreta, osv : )

 

men x10 mini pro ser jeg langt vekk i fra. ei venninne har den, og jeg rett og slett misliker den . er noe ved den jeg ikke liker, klarer ikke sette fingren på hva : ) Den Huawei U8230 så faktisk ganske bra ut, og den var jo veldig billig også! : )

Kan hende jeg venter til Iphone går ned i pris også, om det ikke er alt for lenge til : )

Lenke til kommentar

forresten, jeg er ikke så flink med priser i forhold til hva abbonemang koster, om mobilen blir dyrere når man kjøper abbonemang osv, jeg har ikke peiling på det.

Så om dere ser på denne linken : http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/iphone-4-m-abonnement/IP4BL16GBTN5/iphone-4-16gb-m-telenor-abo;pgid=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx?SelectedSubscriptionUUID=&Selected=Accessories#tProductTabcontent

 

Der står det at den koster 1kr med telenor abbonemang når den er låst. Betyr det at man må ha et spesielt abbonemang til den da? Eller kan jeg f.eks ha det abbonemanget Djuice Combi S ?

For det går vell an å ha djuice selv om man har telenor , eller.. ? Håper noen orker å forklare dette :)

Lenke til kommentar

Om du vil ha med abonoment vil jeg sterkt anbefale HTC Desire. Den kan kanskje virke litt stor i starten, men den ligger bra i hånda, og den fantastiske skjermen veier opp.

 

 

Om du vil ha uten abonoment er jeg litt mindre sikker, men du har vell kanskje fått noen tips fra før av.

Lenke til kommentar

HTC Desire får du til rundt 3000 kr i totalpris etter 12 måneder hvis du kjøper den med telenor abbonomang.

 

Jeg kjøpte den slik, det anbefales :)

 

Det blir jo ganske billig! Har enda ikke bestemt meg for hvordan mobil jeg skal ha, ender vell sikkert opp med en eller annen htc : )

Lenke til kommentar

Ut fra det jeg har hørt, er ikke Wildfire noe dårlig mobil, og ut fra specsene ser jeg ikke helt hvorfor den skal ha fått dårlige reviews - det må i så fall være den litt svake prosessoren. Om du skal kjøpe uten abonnement, og vil under 3000 kroner, vil jeg si at denne eller Huawei Social er dine beste alternativer. Har ikke sett så veldig mye på den fra Huawei, men den virker ikke så verst, kanskje bortsett fra lydutgangen.

 

Om du kjøper med abonnement, og kan få Desire for 3000~ da, vil jeg på det sterkeste anbefale at du velger den. Ellers er heller ikke Legend noe dårlig alternativ, spesielt om du har en tendens til å miste telefonen i bakken. Det at den er "litt lang nederst" hjelper faktisk til at den ligger bedre og tryggere i lomma, og føles mer naturlig når du snakker i telefonen.

Lenke til kommentar

Kjøpte Legend for noen uker siden, og den har fantastisk byggkvalitet. Den er rask og responsitiv, batteri (ca. 2 døgn) og ellers en super tlf. Det som trekker ned for min del er litt blasse bilder med kameraet, men det er ikke i hovedsak det jeg bruker telefonen til da :)

 

Kan absolutt anbefale denne på det varmeste :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...