Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vært på fest og folk sier jeg dreit på meg - Hjelp!


Gjest anonym123

Anbefalte innlegg

Gjest anonym123

Heisann, var på fest i helga og drakk altfor mye.. Ble helt drita og klarte nesten ikke å kontrollere meg selv i heletatt. Husker fra før og etter festen men ikke så mye annet.

 

Her er problemet: Mens jeg var drita var det noen som sa at jeg hadde driti på meg. På grunn av vond lukt i området hvor jeg lå. (Jeg hadde ikke bæsja på meg..) Deretter kom det flere folk som merka lukten og ryktet med at jeg hadde bæsja på meg var igang...

 

Nå på skolen idag er det omtrent ingen som tror på det jeg sier. (Jeg sier såklart at jeg ikke bæsja på meg..)

 

Hva skal jeg gjøre? Vil jo ikke gå rundt og være den fyren som bæsja på seg når han var drita når jeg ikke har gjort det..

 

Hadde jeg bæsja på meg hadde det vært en annen sak.. Da måtte jeg bare akseptert det!

 

Trenger hjelp til å overbevise folk for halve skolen tror at jeg dreit på meg! FAEN!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare si rolig at du ikke var drittungen på festen.

Jo mer du stresser saken desto mer tror alle at du er løs i kjøttfløyten.

 

Uansett, i dag er det mandag og før helgen er alt glemt.

Da er det noen nye som går på en smell!

Lenke til kommentar

Ikke lag en stor sak utav det. Da gjør du bare vondt værre. Bare gi en god faen. Etterhvert så vil folk komme til deg på 2 manns hand og spørre om det er sant. Da kan du fortelle sannheten på en rolig og avslappet måte. Da blir sannheten mer troverdig enn om du står midt på en skoleplass og hyler av full hals at du ikke har drete på deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest anonym123

litt av problemet er også at folk så jeg hadde noe på hånda.. (Mistenker at det er en jævel som har gjort noe køddent siden jeg ikke hadde kontroll over meg selv da jeg lå der) Men får vel ikke lage noe stor sak ut av det.

 

Kanskje det var en fyr som slapp en fis og smurte litt sjokolade i hånda.. Ikke vet jeg :p

Lenke til kommentar

Dette er glemt innen en uke. Da jeg gikk på ungdomsskolen var det en kar som ikke bare hadde driti på seg selv, men han hadde også driti på veggen til en bensinstasjon i fylla. Visstnok. Var noen som påsto at de hadde sett det, men det var samme folk som like gjerne kunne påstått at foreldrene deres fløy helikopter til jobb.. Gikk tre dager før ryktebørsen omhandlet noe helt annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke gjør noe med det. Si rolig at det ikke er sant, eller bare ikke svar i det hele tatt.

 

Hvis du blir sint vil det bli enda gøyere for de som sier det. Det er litt det samme som små bar på 5 år. Hvis noen tar luen og personen som eier luen blir sint er det gøyt ettersom de får oppmerksomhet. Hvis personen som eier luen ikke bryr seg er det ikke gøyt ettersom de ikke får oppmerksomhet, og de gidder ikke

 

Såfremt personene som sier dette er oppegående mennesker med et fnugg av empati vil det gå over fort om du ikke lager en stor greie ut av det.

Lenke til kommentar

Det er sikkert mange som tror på deg når du sier det ikke var deg, selv om de på overflaten er med å gjøre narr fordi det er gøy. :!: Til neste gang, aldri drikk deg så drita at du ikke kan forsvare deg der og da, om noen påstår sånt på fest. I tillegg drar det ikke damer (få dem drita istedet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...