Gå til innhold

ps3 uvanlig hdmi problem


ironkiller

Anbefalte innlegg

jeg har en ps3 60 gb som ikke funker på hdmi

har sett i evigheter på nettet ca 6 månder men finner alder svar og først nå bestemmer jeg meg for og poste et innleg. :ermm: har prøvs allt innen for innstilinger og bytte tv med kabel ps3 og slikt men det funker bare ikke. mener ca allt jeg tror det er noe med inngangen men klarer ikke se det med øyna jeg så lurer på om noen vet noe ? har prøvd og reinstallere innstilingene før

Endret av ironkiller
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Setup the PS3 with the cables that came with the PS3 first...do it on your HDTV...then go to the settings part on the PS3 and plug in the HDMI cable and change the connection to HDMI and it should work...I had the same problem and it works great now!

 

Se om det funker.

 

Les mer her:

 

http://boardsus.playstation.com/t5/PlayStation-3-General/HDMI-trouble/m-p/26604231

Lenke til kommentar

Å hjelpe meg...har du PRØVD det da?

 

Om ingenting funker hos deg så får du skaffe deg en ny PS3 da.

 

Og du kunne forklart litt mer HVA du har gjort, ikke bare si "det har eg gjort"

 

Har du prøvd kabelen sammen med en annen PS3 på den tv'en du skal spille på, for OM du har gjort det og det funker så..tadaaa..er det maskinen din som det er noe galt med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

jeg skrev det om alle rettninger i stad at det er maskina som er noe galt med er ikke no nytt har bare prøvd så sykt mye at jeg ikke husker allt har likksom hatt problemet veldig lenge

 

Da får du skaffe deg en annen PS3 da? Har det noengang funket med HDMI?

 

har brukt hdmi helt siden maskina kom ut kan ikke skaffe ny ikke har jeg penger + at jeg må ha 60 gb :p

Lenke til kommentar

Var det noe du ikke skjønte? Du har prøvd med 3 ulike HDMI kabler, på 3 ulike tv'er, og du får det ikke til. Det KAN hende det er maskinen det er noe galt med :roll:

 

Og du trenger absolutt ikke komme her med ett holdningsproblem, folka som er her prøver alle å hjelpe deg, men med din innstilling så kommer du ikke så veldig langt, og for å si det sånn, så har du ikke akuratt lagt frem saken med klare fakta på hva du har gjort og hva du ikke har gjort, du skriver bare i en stor mølje, så er helt umulig å skjønne hva du faktisk har prøvd.

 

Men viss du vil ha andre svar enn at maskinen din veldig sansynlig er noe gærnt med, så får du bare fortsette å mase og kjefte, så kommer det nok noen med noe ENDA mer "logiske" svar.

 

Og, bare hyggelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...